Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #1 Skrevet 23. oktober 2011 Gutten min på snart ti mnder har sluttet med puppen så og si helt, av seg selv for et par mnder siden.Jeg har bare gitt han vann til alle måltidene, men nå lurer jeg på om jeg skulle gitt han litt erstatning innimellom også! Hva gjør/gjorde dere? Takk for svar! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg mente morsmelkerstatning eller vann! HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 Her fikk min vanlig h melk. Likte ikke mme
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Han burde få mme ja.. Melk som drikke skal de ikke ha før de runder 1 år, men kan få syrnete melkeprodukter som yoghurt og surmelk fra 10 mnd alder samt få melk i maten (f.eks hvitsaus).
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 Kommer jo an på ungen. Er det mye melkeallergi i fam skal man være forsiktig med vanlig melk. Men fra 10 mnd er det ikke så farlig som folk skal ha det til. Hs var enig her og ingen problem. Min fikk trossalt vanlig yoghurt fra den var 6 mnd bare den med lite sukker og sånt i for ungen min har aldri vært noe glad i alt dette baby mat styret. Jeg ble nå oppvokst på hjemmelagd mme da jeg var mindre og ingen skade skjedd og dette var nå på 80 tallet!!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Takk for svar :-) Men jeg mente vann,ikke melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå