FirstAidKit Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har, som mange andre her inne, stikninger og tidvis vondt i magen. Babyen presser på urinblæra slik at jeg føler jeg må tisse uten at det kommer mer enn et par dråper ut. Jeg aner ikke hva "nedpress" er og hvordan det kjennes ut, men noen ganger føles det ut som at noen har festet vekter til kjønnsleppene mine, for det er skikkelig tungt og vondt der nede. Jeg har også tidvis vondt bak skambenet på venstre side. Hyppige og vonde kynnere har jeg hatt siden uke 20, ble 100% sykemeldt for det for 7 uker siden. Nå kommer kynnerne faktisk oftere, men er ikke lenger smertefulle - bare kraftigere, om dere skjønner. Våkner om natta av dem, og de fleste går i ryggen. Er det dette det samme som alle dere som snakker om at hodet er festet, modning har startet osv? Takk for svar!
nr 4 i vente <3 Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Hei =) Det er vel bar JM som kan svare deg helt sikkert, på akkuratt det. Men det kan jo være tegn på at det fester seg. Spør JM neste gang du er der, om hode har festet seg. Hvor langt er du på vei?? =)
FirstAidKit Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2011 Hehe, glemte helt å si at jeg er i uke 33
lisstupp Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 jordmor skal ha sjekket nå om hodet er festet. Det står helt sikkert i papirene hun fyller ut for hver kontroll. En HF betyr hode festet.
septemberpiken Skrevet 23. oktober 2011 #6 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har både kynnere og nedpress, men hodet er ikke festet, og vet ikke om modning har startet. At hodet er festet sjekker de på svangerskapskontrollene, så spør dem neste gang om du ikke finner svaret på helsekortet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå