Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Naboene våre er i midten av 70- årene. hver gang de åpner verandadøra kommer det en dårlig, søtlig eim fra leiligheten deres, Min bestemor som er snart 90 år har aldri hatt denne lukten før nå nylig. Hva er det som gjir denne lukten? Forstår dere hvilken lukt jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 hehe... jeg forstår hva du mener, men jeg aaaner ikke hva det kommer av
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Sjelden dusjing og dertil kropsslukt. Drikker lite vann og får rar ånde og sterk tiss lukt Kroppen brytes ned .............
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 At dem ikke får dysje like ofte/nøye, at huset ikke blur vasket like ofte/nøye og at de er dårligere til å lufte. Vasker ikke klær like ofte osv. Stakkars:( syns sunn på de gammle:(
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Det er ikke hygienen det står på. Når man blir eldre, forandrer kroppslukten seg. Det er ikke til å unngå. Du vil selv få denne "gammel" lukten når/hvis du blir gammel.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Det er godt mulig jeg også får denne lukten når jeg blir gammel, men hva skyldes det og hva kan men gjøre for å forhindre den?? Synes lukten er ekkel. Det er ikke like ille hos alle. HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Det er hormonelt. Varierer fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Medisiner. Som eldre så må man ofte bruke ulike medikamenter og disse gir en spesiell kroppslukt. Søtlig.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 ...og kamferdrops. To det eller ei:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 - syltetøykoking - gammelt inventar - white musk parfyme - 20 år gamle tørkede blomster - kronisk urinveisinfeksjon - gamle klær og sko, blanding av ull og lær - sviskegrøt
Knøttefrøken Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 HAHAHA, jeg kaller den lukta persjonistlukt. Sånn har det alltid luktet hos mine besteforeldre, og det er mangel på utlufting, vask, gamle ting etc som gir den li\ukten har jeg konkludert med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå