Gå til innhold

Tiåringen min er forelsket.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er forelsket i en gutt i klassen, og er veldig åpen om det.. Hehe, jeg syns det er så søtt, og det vekker minner fra min egen ungdom, guttegal som jeg var! :)

Tittet på Messengeren hennes nå(må jo holde et lite øye med henne på nettet da), og da var denne gutten oppført som favoritt sammen med pappaen hennes og meg! :)

Husker du din første forelskelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker godt min første forelskelse... så koselig å tenke på!

Han var ny på skolen da vi gikk i 6.klasse, het Daniel og hadde brunt hår og brune øyne. Alle jentene ble forelsket i han, så han så dessverre ikke min vei;)

Skrevet

Min første forelskelse begynte i sjette når jeg begynte i fjerde.. Var forelsket i ham i 3-4 år, fikk mitt første kyss av ham! :) Han hadde knallblå øyne og nesten helt svart hår, og han var skolens flinkeste i fotball! :)

Skrevet

Jeg husker godt min første store forelskelse ja. Det var faktisk kjærlighet ved første blikk. Jeg var 13 eller 14 år. Jeg og foreldrene var på ferietur. vi var på ei ferge da det kom inn en annen familie, deriblant han jeg ble forelsket i. Pappa kjente hannes pappa da de var fra samme plass. Jeg falt pladask og syntes denne gutten var aldeles nydelig ( selv om vi ikke snakket sammen).. Jeg fikk ikke denne gutten ut av hodet og tenkte på han hele tiden. En venninne av meg bodde på samme plass som denne gutten og gikk året under han på skolen. Jeg fikk masse bilder av han hos henne. Jeg dro på besøk til henne i høstferien, og dro innom han. Jeg ble mer og mer forelsket. Jeg så han noen ganger da fotballaget mitt var i bygda hans og spilte kamper, og han brukte å være i min bygd å spille fotballkamper. Vi treftes også på discotek, der vi sanset roligdans. Fremdeles FORELSKET

årene gikk og etterhvert gikk vi på samme videregående skole. Jeg tenkte fremdeles på han, fikk han aldri ut av hodet mitt. Han var like fin og kjekk som da jeg traff han for første gang. Til jul da jeg gikk i 2.klasse på videregående ble vi kjærester, nesten 4 år etter jeg først ble forelsket i han. Min drøm gikk i oppfyllelse. Vi holdt sammen i to år.

Skrevet

Jeg forelsket meg i den søteste lyshårete gutten i klassen. Dette var 1 klasse. Men jeg var ikke alene, 80% av jentene var forelsket. Forelskelsen varte til ungdomsskolen.

6 hele år, ganske sykt!

Deretter forelsket i amme gutt i 3 år.

Mmmm...avstandsforelskelser er deilige! Gir ikke noe press og man kan drømme så mye man vil:)

Skrevet

Husker godt min første forelskelse, gir meg fortsatt litt sommerfugler i magen når jeg tenker på den tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...