Gå til innhold

Liggestilling på babyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har babyene sovende på magen?

Jeg har mi pga. ellers så våkner hun hver time og bruker en ny time på å sove igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mine tre var av samme sorten, men ikke sjans at jeg la noen av de på magen fordet.

Eneste unntaket var ved siden av meg i sofaen eller oppå brystet mitt. I senga, ikke en sjans. DEN risken var jeg ikke villig til å ta.

Skrevet

Hun har ingen puter og leker i sengen... ligger helt flatt, så ser egentlig ikke problemet. Har hun gulpet så lar jeg henne ligge på siden, men selv da kommer hun seg på magen.

I vognen ligger hun på ryggen, men da er hun somregel våken.

Skrevet

Herregud, trodde det sto likestilling på babyer,,,,,,

Ok på tide å legge seg eller;)

Skrevet

hehe

hmmm kanskje man skulle innføre likestilling på dem ja :D hehe

HI

Skrevet

He,he. Ja det hadde tatt seg ut;) uff da.

Skrevet

Eller kanskje heller skriketid ;p

HI

Skrevet

Det er ikke puter og leker som er hovedproblemet, men at det er tyngre å puste på magen og at de lettere kan trykke nesa ned i madrassen og få for lite luft.

Hadde det å ligge på magen bare vært en liten fillesak hadde det ikke vært så stor fokus og mye kampanjer rundt det. Dessutten sier statistikken alene nok.

Skrevet

Før var dette anbefalingen....

Skrevet

Hadde IKKE babyen på magen før han snudde seg fram og tilbake selv. Han var også mye urolig men utsetter ikke babyen for krybbedødfare for å få sove...

Skrevet

Ikke på magen!!! Faren for krybbedød kommet av overoppheting når de ligger på magen. Dette burde du fått med deg om du var interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...