Gå til innhold

Hva er din topp 5 turn ON liste da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1: Brede skuldere og arbeidshender

2: tør å vise sin kjærlighet offentlig (snakker ikke om fikling og råklining)

3: barnetekke

4: kortklipt rufse-sveis

5: god kysser

Skrevet

1) Muskler

2) Arbeidslyst

3) At han er litt tilbakeholden - Så man må jobbe litt

4) Sjefete

5) Mørke menn med blå øyne!

Skrevet

1) Et vakkert smil med tilhørende god humor

2) øyner til å drukne i

3) Bra kysser

4. Store hender (eller ja.. større enn mine.. trøng ikke være noen gorilla hender.. men skal heller ikke være små smale pinglete jente hender heller)

5) å sånne som bare er drit lekker når dem har tatt hårtrimmern og klippt håret drit kort. VELDIG få som passer i det. Men dem som gjør det.. daaaaamn! de er til å spis opp :D :d

Skrevet

1. Vakre øyne

2. Maskuline lår

3. Engasjert

4. En god pappa for sine barn

5. Liker å snakke og kose

Skrevet

Egentlig interessant...ingen nevner humor her ;). Men det hadde i så fall vært mitt punkt nummer 6.

Skrevet

jeg nevnt no humor :P jeg som skrev 01:07

Skrevet

Jeg er den første som svarte, og når du sier det så kan jeg ikke skjønne at jeg glemte det punktet. Humor er også mitt punkt nr 6 :)

Skrevet

jeg tenker at det er ikke "turn on" om en mann er flink med/ glad i barn, men det er "keeper-reason"...

Turn on grunner er jo det som tenner deg, som får lyst til at han skal ta deg hardt, der og da...

- vakker, selvfølgelig (pen, kjekk, altså har utseende med seg - en ordentlig, flott, sexy MASKULIN kropp, gjerne tatoveringer- men bare om de er fine, kort, rufsete hår og mørke, dype øyne, flott kjeveparti.. so on)

- sexy stemme

- flørtende, litt hard to get men ikke overlegen

- måter han tar på meg, at han ikke "løper rett til dåsa" men driver "forspill" hele kvelden, feks biter meg i øret, beføler meg litt diskre...

- og selvfølgelig, at han tar litt kontroll og gjør meg vill i trusa men lar meg vente lengre enn jeg selv ønsker, med å kjøre en har kukk inn i meg.....

Dette er TURN ON'S - som gjør meg kåt. tenner meg. gjør at jeg får lyst på ham...

Skrevet

KYSSING!!! kyssing er jo noe av det viktigste.... at han er en flink kysser :)

10:34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...