Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 1: Brede skuldere og arbeidshender 2: tør å vise sin kjærlighet offentlig (snakker ikke om fikling og råklining) 3: barnetekke 4: kortklipt rufse-sveis 5: god kysser
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 1) Muskler 2) Arbeidslyst 3) At han er litt tilbakeholden - Så man må jobbe litt 4) Sjefete 5) Mørke menn med blå øyne!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 1) Et vakkert smil med tilhørende god humor 2) øyner til å drukne i 3) Bra kysser 4. Store hender (eller ja.. større enn mine.. trøng ikke være noen gorilla hender.. men skal heller ikke være små smale pinglete jente hender heller) 5) å sånne som bare er drit lekker når dem har tatt hårtrimmern og klippt håret drit kort. VELDIG få som passer i det. Men dem som gjør det.. daaaaamn! de er til å spis opp :d
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 1. Vakre øyne 2. Maskuline lår 3. Engasjert 4. En god pappa for sine barn 5. Liker å snakke og kose
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Egentlig interessant...ingen nevner humor her . Men det hadde i så fall vært mitt punkt nummer 6.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 jeg nevnt no humor jeg som skrev 01:07
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #8 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg er den første som svarte, og når du sier det så kan jeg ikke skjønne at jeg glemte det punktet. Humor er også mitt punkt nr 6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #9 Skrevet 23. oktober 2011 jeg tenker at det er ikke "turn on" om en mann er flink med/ glad i barn, men det er "keeper-reason"... Turn on grunner er jo det som tenner deg, som får lyst til at han skal ta deg hardt, der og da... - vakker, selvfølgelig (pen, kjekk, altså har utseende med seg - en ordentlig, flott, sexy MASKULIN kropp, gjerne tatoveringer- men bare om de er fine, kort, rufsete hår og mørke, dype øyne, flott kjeveparti.. so on) - sexy stemme - flørtende, litt hard to get men ikke overlegen - måter han tar på meg, at han ikke "løper rett til dåsa" men driver "forspill" hele kvelden, feks biter meg i øret, beføler meg litt diskre... - og selvfølgelig, at han tar litt kontroll og gjør meg vill i trusa men lar meg vente lengre enn jeg selv ønsker, med å kjøre en har kukk inn i meg..... Dette er TURN ON'S - som gjør meg kåt. tenner meg. gjør at jeg får lyst på ham...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 KYSSING!!! kyssing er jo noe av det viktigste.... at han er en flink kysser 10:34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå