Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 før var hun gullungen til bestemor og bestefar, men nå har det kommet to barnebarn til og da her de helt glemt bort hun første. Har aldri tid til å besøke henne lenger eller ha henne på besøk og prater bare om de to nye barnebarna hele tiden. Det er veldig trist. Ikke misforstå meg, jeg forstår selvsagt at nå er de fler og tiden må deles mellom dem og jeg skjønner det er stas og spennende når det kommer et nytt lite familiemedlem. Men dette har gått veldig langt nå og de to små er 2,5 år og snart 1 år gamle. Jenta mi er bare 4 år, så hun er lita og har lyst å være sammen med bestemor og bestefar hun og. Det er forskjellsbehandling når det gjelder gaver også, de kjøper klær til de to små hele tiden, vi får nesten aldri noe. De kjøpte nesten aldri noe til vår jente da hun var liten heller. Vi tjener mye mindre enn dem. Vår jente har en kronisk sykdom og plages mye, er ofte innlagt på sykehuset osv. De ringer aldri og spør om hun har det bra. Men de prater om det hele tiden og ringer meg for å "klage" hvis en av de små har oppkast eller feber. Blir så trist av dette, føler at jenta vår ikke er viktig og blir glemt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 ser din mann det slik som deg?? jeg hadde fått mannen til og prate med sine foreldre ang tiden de mister med deres datter. si at ungen spør etter dem. det med forskjellsbehandlinger vanskelig og ta. pga man ikke har så mye med det og gjøre.. er forskjellsbehandling i familien her. det på våre egne to barn. vi måtte sette ned foten og si at nei dette får dere ikke gjøre.. det er faktisk en som blir lei seg og såret.. er det kunn dere som ringer de, er det slik kontakt. kunn dere som ringer``??
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 23. oktober 2011 #3 Skrevet 23. oktober 2011 er de farmor og farfar til din jente, og mormor og morfar til de to andre? Det jeg ser, overalt, er at besteforeldre ofte har mest kontakt med sine døtres barn! -kan ha noe med svigermor-svigerdatter"syndromet" å gjøre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå