Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Pc`n min skal inn på reperasjon til uken og før det vil jeg gjerne slette mest mulig. Har kjørt CC cleaner og valgt "slett leserlogg" inne på alternativer for internett, men ser ikke ut til å nytte. Når jeg går inn på adresselinjen her oppe og begynner skrive f.eks "di..." kommer jo f.eks denne siden opp og videre nedover står de trådene jeg har vært innom. Hvordan få det vekk? Vil ikke ha noen huskeliste for sider jeg har besøkt:(
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Prøv på Sikkerhet opp til høyre på IE. Vet ikke om den gjør mer enn CCleaner men..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Eh..ser nå du har prøvd..jaja Dyttelidytt:)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Har du windows? I så fall kan du trykke på favoritter, så logg, og så slette enten hele loggen, eller en og en ting (høyreklikk på musa/paden, da får du opp valgene "slett" og "slett logg")
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Er kun logg fra idag som er der, men problemet er at historieloggen eller hva det heter er der. Kommer frem når jeg skriver noe i adresselinjen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Hentet denne setningen på en annen debatt, sjekk ut;) " Vet ikke om du har engelsk eller norsk, men gå på "tools", så på "internet options", så "delete cookies" og "delete files", så "clear history" og "OK". Vips er alt sletta."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå