Gå til innhold

Er det unormalt med 4-5 ganger pr. dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vil og kan elske mange ganger om dagen, men sliter med å få treffe en dame som vil! Er det noe feil med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel hvor gammel du er:-) Da jeg var ilag med eksen min, var det sex mangen ganger hver dag.

Tror neppe mannen hadde orket det i dag. Heldig om vi har sex 4 ganger på en uke...

Så skjønner at du sliter med å finne en dame som vil så mangen ganger iløpet av en dag. Med jobb, barn o.s.v. er det i det hele tatt mulig?

Skrevet

Jeg er en mann på sin beste alder... jeg er 40 år og vi har barn, men jeg mener at vi har nok tid til kose oss mere enn 1-2 ganger i uke.

fra kl. 1930 til vi legger oss ca. 2230 så kan vi ha sex.

Det er noe med damer....mye sex i det første året og nesten aldri når de blir trygge i forholdet.

Skal mann vøre utro for å få nok sex?

Skrevet

Men, forventer du virkelig at hun skal ha sex 4-5 ganger HVER dag fra ungene er i seng, til dere legger dere??

Jeg personlig synes det er unormalt....og jeg er glad i sex:-) Hver dag er helt greit, men holder med 1 gang for min del.

Hvorfor vil ikke kjæresten din ha oftere sex da? Er hun sliten p.g.a. jobb unger og husarbeid feks.? Da er det jo i tilfelle viktig at du hjelper henne.

Vi damer er jo litt sammensatte:-) Er vi slitne er ikke alltid lysten der.

Og sist men ikke minst; vet hun hva du føler?

Du kan jo selvfølgelige være utro, men tørr du satse livet med dine kjære p.g.a. dette?

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...