Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Eller kan man bruke bomullsokker også,uten at det gjør noe? Må jo kjøpe inn en haug med ullsokker hvis de ikke holder seg varme med vanlig sokker i.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Når en blir varm på beina svetter en litt, og bomullsokker blir da kaldt. Da hjeper det lite hvor bra skoene er. Hadde kjøpt ullsokker ja.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Mine gutter går bare med bomullssokker og de holder seg gode og varme i gode vintersko. Putter gjerne på dem en tynn ullsokk i tillegg når vi går lengre turer. Men bruker selvsagt bare ull i kaldt vær.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Man må jo ha en haug med ullsokker da, hvis det skal brukes i vinterskoene hver dag? Har vel 4-5 par nå,men må vel bare begynne å hamstre inn. HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 I gore-tex skal du ikke bruke ren ull, men en tynnere blandingssokk som f.eks Ulvang.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Ullvang er dyrt og lever ikke opp til prisen. Trysilsokken på Europris, LaMote og Janus på Obs har samme blandingsforhold og en helt annen pris.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 man må ikke, er fritt valg. Men jeg bruker ullsokker på datteren min fra september til april cirka. Tynne ullsokker når det ikke er så veldig kaldt og tykkere ullsokker når det er skikkelig kaldt. Må ha mange par ja, ullsokker er forbruksvare! Synes det er best med ull/ullblanding fordi de holder varmen og føles behagelig selvom de blir litt fuktige. Barna svetter på føttene, tråkker i litt vann på gulvet i garderoben eller ved vasken og da er det greit at de ikke har bomull på beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå