Gå til innhold

Sende takkebrev til jordmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte i forrige uke, og hadde en jordmorstudent som "styrte" fødselen som var helt fantastisk. Trygg, positiv og engasjert, skulle ikke tro hun startet på jordmorstudiet nå i høst.

Sa på utreisesamtalen at vi var fornøyd med henne, men på god vei inn i ammetåka føler jeg ikke at jeg fikk fram at jeg synes hun var med på å gjøre fødselen utrolig fin.

Nå vurderer jeg å sende et takkebrev til fødeavdelingen, og nevne spesielt henne. Hva synes dere? Blir det teit eller skal jeg gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er teit:-) Jeg liker når folk takker meg for en bra utført jobb så jeg vil tro at jordmødre også liker det;)

Skrevet

Normalt ville jeg tenkt at det er litt teit, men siden dette er en jordmorstudent så synes jeg det hadde vært pent ovenfor henne å skryte litt av jobben hun gjorde.

Ikke skriv for mye, send heller en fin konfekteske med et lite greit kort hvor du takker for at de, og spesielt denne ene jordmoren, bidro til å gjøre fødselen din til en flott opplevelse.

Skrevet

Send henne et bilde av ungen, og takk henne for hjelp og god behandlig, også sender du takkebrev til føden ;) Mange som gjør det :)

Skrevet

Eller send en e-post som blir litt mindre personlig. Både hun og avdelingen vil helt sikkert sette pris på litt skryt :)

Skrevet

Synes ikke det er teit i det hele tatt. Alle blir glade for tilbakemeldinger på en godt utført jobb. Jordmødre får ikke store bonuser når sjefen er fornøyd, så da er det ekstra hyggelig å få et takkebrev.

Spesielt når det er en jordmorstudent. Tenk hvor stolt hun blir :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du fødte henne? Jeg fødte nemlig på Drammen sykehus for 4 uker siden og hadde også en jordmorstudent. Hun var også inne på barsel etterpå og hun var bare HELT fantastisk. Det var de forresten alle som jobbet der. Har selv tenkt på om jeg skulle sendt et takkebrev :) Lykke til videre !

Skrevet

Fødte i Mo i Rana, så det var nok ikke den samme. :)

Har bestemt meg for å sende et lite takkebrev, og håper hun setter pris på det. :)

Takk for alle svar.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...