Gå til innhold

GJORDE han dette på spøk? Ønsker deres synspunkt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en i snart 4 mnd. Vi har i det siste begynt å bli dyp og har snakket om ekser og hele rekka.. Han fortalte meg at en jente han var samen med brøt med han og ble lesbisk. Når vi da hadde sex samme kvelden fingra han meg og skulle tvinge fingrene oppi aniktet på meg og inni munnen og sa " Skulle bare sjekke om du og var litt lesbisk, haha" Herregud, en smule spesielt vel?

Spøk, eller er han bare skikkelig ødelagt etter det forholdet han hadde?:( Jeg liker han kjempegodt.. Absolutt et kjæresteemne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han var full...

Ekkelt og helt tragisk uansett om det var spøk eller ei.. Usj.

Skrevet

En dårlig en isåfall... HI

Skrevet

Jeg tror det bare var en veldig mislykket spøk.

Men tviler på at han gjorde ai annen jente lesbisk. Hun var nok bi og gikk til en jente istedenfor. Men uansett er det et lite slag under beltestedet for en stolt gutt.

Skrevet

Han synst sikkert det var kjempeflaut at du ikke likte dette - og sa dette som en dum spøk for å glatte over hvor latterlig dette "trikset" hans var.

Skrevet

Hehe huff da... tror nok det var forsøk på en dårlig spøk, men i underbevisstheten hans er han nok litt redd for å "omvende" flere, og trenger nok litt bekreftelse fra deg...

Skrevet

Hun dama han var sammen med var nok bifil fra før ;-) men jeg er 100% hetero og skal ikke dumpe han for en dame! :D HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...