Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Min mann tok en sterlisering for et år siden, han har aldri levert en test om det er noen celler igjen men det har jo gått bra til nå. Men her er saken, jeg er 8 dager ( trudde jeg var 2 dagen men begynnte og regne på det og er 8 dager over tden ) over når jeg egentlig skal ha mensen, gubben er vekk i helga, så får ikke tatt noen test men kan det vare sansynlig at eg e gravid???
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Min mann leverte heller ikke noen "test" etter sterilisering. Er 4 år siden og jeg er ikke gravid:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Om han ikke har levert noen test vet dere jo ikke om han er steril, så da kan du være gravid ja. En viss prosent av steriliseringene blir jo mislykket og må gjøres på nytt.. Samtidig er jo sterilisering ikke 100% sikkert, det er noen kropper som reparerer seg selv og lager en ny kanal til cellene. Det kan skje når som helst etter operasjonen. Sterilisering er det sikreste prevensjonsmidlet vi har, det er sikrere enn p-piller, men likevel er det noen som blir gravide etter vellykket sterilisering også. Eneste måten å vite sikkert på er å ta en test. Om det er viktig for dere å ikke få flere barn skjønner jeg ikke at dere har turt ha sex uten den prøven! Jeg er nesten 40 år så mange av våre venner er steriliserte siden vi er i en alder hvor de fleste er ferdig med å få barn, jeg kjenner personlig to stykker som har hatt levende sædceller i prøven!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Trudde at det liksom var ok nå så lenge etter, vi var veldig forsiktige de første mnd etter men siden liksom det det gikk greit etter det trudde vi at det var tryggt. satser på at den kommer snart, det hadde ikke vært krise om jeg var gravid men har 3 unger så er i grunn feridg med den delen
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Mannen venter på sterilisering nå. Fikk beskjed om at måtte ha minst 20 utløsninger før han var steril. Du får ta en test over helgen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Det hadde mannen min også, men nå et år etter er det rart hvis jeg er på tjukken liksom??? får ta en test på mandag hvis mensen ikke kommer i helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå