Gå til innhold

Svigerfar er en grisgubbe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store problemer med å forholde meg til svigerfar nå. Har en så ubeskrivelig urenslig og grisete. Han vasker ikke hendene etter å ha vært på toalettet (det hører vi godt her hos oss), tisser utover hele toalettet, om han griser til toalettet med avføring koster han ikke dassen etter seg så det ser helt jævlig ut... Tørker snørr med hendene og gjerne hendene på sofaen. Da han skulle hjelpe å flytte sofaen vår spyttet han seg i hendene før han løftet sofaen :(((

Når han tar seg mat på kjøkkenet bryr han seg ikke om at fingrene er smurt inn i majones o.l, sånn at alt vi har i kjøleskapet er fullt av matrester utenpå emballasjen. Håndtaket på kjøleskapet er klissete etter han har vært her.

Har røyker som en skorstein og pusser vel max tenner et par ganger i uka så jeg får rett og slett hodepine av ånden hans... Jeg sliter så utrolig mye med å være i nærheten av han nå (er gravid så er vel ekstra ille nå). Blir sliten av å ha han på besøk fordi jeg bare ser for meg alle bakteriene han sprer rundt seg på møbler og ikke minst sønnen vår!

Er det noen som har noen råd?? Vet ikke hva jeg skal gjøre, kan vel ikke regne med å lære en gubbe på snart 70 noe om hygiene... Skal sies at resten av familien kun er hakket bedre, er bare samboeren min som er ordentlig renslig av seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.

Er det ikke godt å vite at regelen om at du skal se på svigerfar for å se hvordan mannen din kommer til å bli, skremmende ofte viser seg å stemme?

Skrevet

Fysj! Fikk helt avsmak jeg. Stakkars deg som må forholde seg til en slik svigerfar.

Du får ha kluter, sprit, servietter lett tilgjengelig rundt han. Og demonstrer gjerne ved å tørke kjøleskapshåndtaket etter at han har tatt i det. Og spør han om ikke den nye såpen på badet luktet godt. Snakk høyt om hvor viktig det er å vaske hendene osv.

Bare snakk generelt og håp at han tar hintet.

Føler med deg der han tar urinfingrene sine oppi barnebarna.

Skrevet

Til en slik gubbe er det bare en ting å gjøre og det er å dra frem nord-norge-stemmen:

"Du! Din sjettgubbe! Nu får du pikadø se te å vask dæ på fingra`n og slutt å grise sånn! Det ser fa`n ikke ut i måneskinn din grislugg! Pell ræva di inn på badet og vask pølsefingra`n og du få te helvete se å rødd etter dæ når du svine ut kjøkkene! Sjettgubbe!"

Skrevet

Har ingen tro på at sambo blir sånn, og gjør han det er det over og ut. Kunne IKKE levd med noe sånt i hus. Det vet han og.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...