Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Må si meg enig med Anna Anka i en ting, og det er at det er veldig mange damer som lar seg forfalle totalt og ser ut som om de ikke bryr seg om å ta vare på seg selv. Synd.. Og nei, utseende er ikke alt. Men det går an å gjøre det beste ut av sitt potensiale og sette på seg et smil. Dessuten går det an å både være sympatisk og se bra ut samtidig.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 mange som syns det er mye stress emd og ordne ansiktet før man går ut om morran,.. selv prøver jeg så godt jeg kan, men er ikke fornøyd med utseende mitt,.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 De dagene jeg er trøtt som faen kan jeg; 1) Velge å stå opp kl 0545 for å sminke meg, og rekke å vekke vesla, kle på henne osv 2) Sove en halvtime lengre, kle på oss i full fart og dra ut døra. Ofte velger jeg nr 2, selv om jeg stortsett sminker meg hver dag.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg synes det er et viktigere tema dette med å passe sine egne saker, så kan folk få se ut (eller ikke se ut), akkurat som de vil:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Har du sett engelske damer eller menn, DE er fæle de... Skandinavia har faktisk mange av de vakreste kvinnene i hele verden
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Det er det jeg mener. Jeg står alltid opp tidlig nok slik at jeg rekker å sminke meg og style håret hver dag. Det gir meg en bedre følelse enn å ligge en halv time lenger om morgenen. hi
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Vel, enda jeg ikke er "moddl pen" eller noe, så synes jeg jeg ser bra nok ut som jeg gjør, så hvorfor skal jeg da dynke meg i sminke/parfyme osv? Nei, passer på at jeg er pen i tøyet, at håret er børstet og kan smile et hvitt, nypusset smil jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg står også alltid opp tidsnok til å sminke meg og gjøre det beste ut av utseendet mitt før jeg går hjemmefra om morgenen. Jeg kan til en viss grad være enig i at mange norske kvinner bærer preg av å gi litt f...., men det er ikke unikt for oss, det finner vi over hele verden.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Synst ikke norske damer er de verste. Vi er egentlig ganske flinke til å trene, ha et sundt kosthold, sminke og kle oss og i tilegg være ganske sympatiske. Vi er også flinke til å få oss en utdannelse og oppdra barn. Så når man har overskriften "Faen så norske damer ser ut", så hadde det vært litt greit å vite hvem man sammenlignes med.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 Ja uff det viktigste i verden er å se vakker og nysminket ut i hverdagen ;-) He he... jeg er en sånn lufsemamma som kan ta på meg praktiske klær og gå ut uten sminke! Det er dager hvor jeg får lyst til å dolle meg opp, men de er klart i mindretall. På den annen side er jeg (i motsetning til Anna Anka og mange andre dolledamer) utrolig lykkelig med min mann som faktisk synes at jeg er sexy og alltid har lyst på meg :-) Setter mye mer pris på god søvn, deilig sex, ro, god mat, kos med barna og en spennende jobb enn å bruke krefter på å se sexy og pen ut i hverdagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå