Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Lurte på om noen hadde noen julegavetips? Skal kjøpe gave til samboeren min,han er 25 år og veldig typisk gutt. Liker biler,tv spill,elektronikk og musikk,o.s.v Har de siste årene kjøpt parfyme og diverse hudpleie saker,playstation spill han har ønsket seg,dyr whiskey,gitt gavekort på komplett og elkjøp,halskjede i sølv,klær i litt dyrere merker enn han går i til vanlig,pluss mange andre ting jeg ikke husker i farten! Er tom for ideer......... Vil så gjerne gi han noe personlig, og litt originalt kanskje? Men ikke noe "nasty",siden han skal pakke opp forran hele familien sin! Passer dårlig med romatiske helgeturer og sånt fordi jeg er høygravid på julaften og etter bebisen kommer så har vi ikke sjans til å dra noe sted på en god stund! Har ei jente på 3 år også. Noen som kan inspirere meg litt?=)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Hør om han ønsker seg dvdfilmer, jeg pleier å gi min mann dvdsamlinger som han ønsker seg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 mannen her høres veldig ut som din,. jeg skal kjøpe elektrisk bil eller helekopter til mannen. fjernestyrt.. han trenger og komme seg litt mer ut,,. blir litt mye tid foran tv med spill. vi har også en gutt på 3 år. som elsker dette med sin far. han har også bursdag i jula og har fått boble jakke og ny tlf,..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Min mann får sykkelvogn og en klokke iår. Hva med noe han kan få bruk for når dere får nytt barn? Bæremeis om dere er turfolk, pulk om han går på ski, sykkelvogn om han liker å sykle.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Hva med billetter til konsert eller fotballkamp eller noe han kan dra på med en kompis? Kan for eksempel få med dama til kompisen og kjøpe det samme til sin mann? Andre tips: treningsutstyr, kamera, klokke, gps, eller verktøy?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Min mann skal få klokke i år. Han har allerede to, men jeg skal kjøpe en han kan bruke til "fint".
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 I fjor fikk mannen min er elektrisk tannbørste, kjøpte toppmodellen som koster ca 1000 kroner og han ble superfornøyd (han ønsket seg elektrisk tannbørste da). Ellers liker han Pondus så det blir et par slike bøker til han i år, han samler på både Eliteserien og den andre Pondus serien. Tenkte jeg skulle kjøpe noe utetøy til han også, han trenger både nytt ull og superundertøy, allværsbukse, lue, buff, hansker (kjøpte Hestra hansker til han når det var farsdag for noen år siden og de var han kjempeglad i, men de røyk på slutten av sesongen i fjor).
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg kjøpte billetter til United kamp i Manchester til mannen min et år. Han ble mildt sagt i ekstase!! Så hvis han har et favorittlag kan dette være en ide? Tror billettene legges ut i ganske lang tid før kampene går. Andre tips: fotoapparat, konsertbilletter, kaffemaskin, fiskeutstyr eller en kul jakke?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Tusen takk for tips folkens! Tror det blir klokke fra meg,og iskremmaskin fra vesle jenta. Han eeeelsker is=D Forresten noen som har kjøpt Police klokker til sin kjære? Jeg syns de er kjempetøffe iallefall,håper han syns det også. Mener han nevnte noen om det for et par år siden=P HI
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Tag Heuer er klokkene mannen min digger, han har en kjempedyr en og bruker den bestandig.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #12 Skrevet 23. oktober 2011 Har kjøpt fotballtur til gubben i år. Dyrt, men har man råd til det så hvorfor ikke. Liker han bilen så kan du jo sjekke om top gear skal ha show i oslo til neste år eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå