Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Noen triks når angsten står på som verst?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg vet ikke hvilken type angst du sliter med, men for meg hjalp det med kognitiv terapi hos psykolog. Stå på, bestem deg for at dette skal bli bra igjen, oppsøk alt du er redd for. Jeg vet hvor vanskelig det er, men jeg vet også at det går an å bli kvitt det. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Rom med mennesker i.Som skole samlinger ,barnehage.Er et helvete.Jeg får kontakte en kognitiv terapaut.Er det det kognitiv terapaut du prater med ?du føler at det hjelper deg?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Jg sliter med sosialfobi.Redd for at jeg skal bli vurdert av andre.Ikke bli godtatt.Får så angst.Og de siste gangene jeg har vært med på noe som handler om å følge opp mitt barn.Da har det vært så tøft så nå har jeg blitt enda mere redd for det.Føler jeg bare vil gi opp og si jeg ikke klarer.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Kan være noe lignende som jeg slet med, det var helt forferdelig å sitte i slike møter med masse folk, jeg følte jeg skulle svime av... Jeg oppsøkte en vanlig psykolog, og spurte han om kognitiv terapi, og han hadde masse erfaring med det. Vi satt ikke og snakka om oppveksten min, og bla bla bla, men mer om hva som faktisk skjedde i kroppen min da dette sto på, og hvordan jeg kunne prøve å tenke. At dette kun var følelser, og følelser er jo ikke farlig osv... Helt utrolig, men allerede etter første time følte jeg meg så mye bedre! Samtidig var jeg veldig sta, og oppsøkte situasjoner som var vanskelige Måtte gi meg mange ganger, men etterhvert ble det bedre og bedre. Jeg ble i tillegg deprimert på grunn av dette, følte jeg mistet så mye livskvalitet. Nå er dette over et år siden, og jeg lever igjen et helt normalt liv Kan av og til merke snev av ubehag, men ikke slik at det ødelegger for meg. Oppsøk hjelp så snart som mulig, vær dønn ærlig med deg selv og psykologen, så er jeg sikker på at det går bra
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har hatt angst helt siden jeg var liten.Jeg har vært på noe samlinger og da har jeg hatt så kraftig angst at jeg har blitt enda mere redd nå.Vet ikke om jeg klarer dette.Syns det er et helvete.Og gruer meg mange mnd i forveien.Ødlegger utrolig mye av livskvaliteten..Hele livet styres av angsten.Føler heller ikke alltid at jeg passer så godt inn i sosiale samlinger.Og har ofte blitt utestengt i jobb sammenhenger.Passer ikke inn i sånn typisk kjerring klikk.Føler meg annerledes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå