Gå til innhold

når kan man si at ungen går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt på snart 15 mnd stabber rundt og krabber litt og stabber.. Han går fra kjøkkenet og til stuebordet noe som er i alle fall over 20 skritt.

Kan e da si at han går? går jo ikke like lett om vi holder han i en hånd( da tenker e mest på når vi er ute, inne går han alene) Syns det er litt vanskelig å vite når man kan kalle det for å gå..

I tillegg reiser han seg midt ut på gulvet uten støtte og går videre!!! Har sett litt på han nå mens e har skrevet dette. å da går han mer enn han krabber i alle fall!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Når barnet kan gå uten å holde seg fast i noe så kaller iallfall jeg det for å gå. Så jeg vil si at sønnen din går:-)

Skrevet

ja det kan vi like!!! hihi

gleder meg til i morra. da kommer han sikkert til å gå masse her hjemme.. er så utrolig gøy å se på!!!

Skrevet

Jeg mener at ungen går når den slutter helt med krabbing og går for egen maskin hele dagen. Men din er nok ikke langt unna det nå tenker jeg :)

Skrevet

Jeg ville absolutt si at han går :)

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Sønnen min krabber, men stabber litt rundt også. Han har begynt å gå, men vil ikke kalle han gående før han går mer enn han krabber. Og fortsatt er krabbingen den foretrukne fremgangsmåten.

Han er 14 måneder, tok sine første skritt uten støtte da han var 13.5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...