Gå til innhold

"Jævla rasist!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bortenfor oss bor det et par fra Irak. De er veldig trivelige og de har en sønn som er på samme alder som min datter så vi møtes ofte på lekeplassen så barna kan leke sammen. Greie folk og vi har alltid kommet godt overens.

Da vi kom hjem i ettermiddag kom mannen og barnet. Han lurte på om det var greit å mate katten vår av og til. Jeg sa, som sant er, at jeg helst ikke ville det fordi han får mat hjemme og at katter kan flytte ut om andre begynner å mate dem. "Jævla rasist", sa han da og gikk.

WTF???! Jeg er sjokkert! Skal kanskje ikke så mye til for å sjokkere meg, men altså ærlig talt! Er det rasistisk å nekte andre å mate katten vår?

Nå er jeg irritert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en idiot. Nei bare rist på hodet og faen i det trollet. Han er ikke verdt det!

Nei det er ikke rasistisk og du har helt rett.

La oss håpe barna hans får en mer tålerang adferd når dem vokser opp.

Skrevet

Nei, du er ikke rasistisk, han er en idiot.

Idioter kommer som kjent i alle farger og fra alle land, også irak.

Dårlig gjort av ham å misbruke "rasist" da det plutselig mister sin mening slik han bruker det.

Skrevet

oj da hadde jeg blitt sint!

Som hun over her sier så kommer idioter i alle farger og fra alle kulturer ;-)

Skrevet

Hihi fikk samme svar fra en på natt da jeg sa at jeg ikke var ute etter mann (desperat kar fra Egypt som ville gifte seg fort).

Kan umulig være rasist, har jo en datter som er halvt kurdisk (nord-irak)...

Slike trangsynte er bare arti hehehehe

Skrevet

Dessverre endel utlendinger som kommer med "rasistkortet" når dem ikke får viljen sin, muligens fordi de håper at en gir etter.

Skrevet

Lurer på om det er en måte å "såre" andre på?

Jeg fikk høre av en afrikansk dame at jeg var rasist når jeg ikke ønsket/trengte at hun flettet håret til jenta mi.....

Begge barna mine er adopterte fra afrika....

Skrevet

Nei, det er ikke rasistisk.

Kan dere ha misforstått hverandre? Ville de klappe katten, kanskje? Hvis ikke, så er mannen veldig, veldig hårsår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...