Gå til innhold

inspirert: Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lager pizza og kommer nok til å kikke på tv og kose oss her hjemme. Har en bebis på 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-åringen, 2,5 åringen og jeg har spist deres favoritt, kyllingvinger og potetgull og nå er det lørdagsgodt og barnetv.

Mannen jobber til 20, så når han kommer hjem blir det film.

Skrevet

jeg kjeder meg hjemme med dårlig lørdagstv :( Mannen er på jobbreise og jeg har bekkenløsning og greier ikke å gjøre noe særlig...

Sorry klagingen, men det føles litt godt også ;)

Skrevet

God bedring med bekkenløsning!! Hadde det selv, så vet at det er noe dritt :( :(

Men, jeg ble kvitt det etter at snuppa kom til...riktignok ikke med EN gang da..men...

Kos deg masse ikveld til tross for BL

Skrevet

Venter på at en sur sønn åp 8 mnd skal legge seg for kvelden, vært oppe i 11 timer uten å sove, prøvd aøt, men han nekter å sove.. Så da er han jo smågrinete nå (så klart). Når han er lagt, er det klesvask å ta seg til, så blir det nok tv.. Samboeren jobber til 21, så når han kommer hjem blir det en enkel middag, slappe av, så sove.

Skrevet

Har mann og fire barn rundt meg i stuen :)

Har spist pizza og nå er det barne-TV og godteri, når de to yngste er i seng tenke vi se Narnia med de to eldste.

Skrevet

Tusen takk! :) Satser på at det kommer noe på tv etterhvert ;)

18:01

Skrevet

Jeg skal sy ferdig dåpskjolen til lillemor:)

Skrevet

Knetta er i seng (stuptrøtt) og jeg lager middag til meg selv som jeg skal kose meg med :)

Mine middager er somregel kl 9 om kveldene, enten det eller kald mat og sur unge...

Jaja sånn er det å være alenemor, og jeg eeeeeeeeeelsker det :D

Skrevet

Skal lage kylling enchiladas og kooose meg i armkroken til kjæresten :) guttungen på 2 sover søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...