Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Blir dere mette av det?Er det godt?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Er det noe for oss mennesker da? Jeg forer bikkjene mine med raw food, og ville ikke kommet på ideen med å spise det selv... ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Tror mange tenker litt for vanskelig her. raw food er jo bare at maten ikke varmes opp over 40 grader. Spiser du rå grønnsaker, salat, frukt, nøtter - så er dette raw food. Selv laget jeg ei tomatsuppe her om dagen i blenderen uten å koke noe, raskeste middagen på lenge, og letteste. Godt var det og.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg bestilte nemlig tre retters raw food på sweet deal .skal spise på en raw food resturant i sandvika..blir spennende ..jeg bestilte tre kuponger.så håper det er godt:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 er ihvertfall ikke fan av råfoodkake! blææææh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå