minius Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Har vært smådårlig denne uka med litt oppkast, kvalme og svimmelhet. Låg på sofaen i går kveld da jeg plutselig fikk følelsen av å ha tisset på meg, men det var en skikkelig styrtblødning. Gikk på do, og der kom det ut en klump pluss noe som lignet en plommesekk i tillegg til mye blod. Det rare var at blødningen stoppet like raskt som den startet, og jeg har ikke blødd noe siden... Snakket med legen, som sa dette hørtes ut som en SA, og skal til gynekolog om en ukes tid og sjekke at det evt ikke er rester igjen... Leser om mange som har hatt SA som sier at det har blødd gradvis over flere dager, noen som har opplevd plutselig blødning a la det jeg gjorde? Jaja, det er bare å prøve igjen tenker jeg :-)
mammapusen Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Hei. Hvor langt er/var du på vei? Jeg har hatt 2 SA, da var det som en kraftig mens. Men når jeg var gravid med jenta mi som nå er 2 år, så bråvåknet jeg en natt når jeg var mellom 10-12 uker på vei. Husker det første jeg tenkte var; vær så snill, la meg ha tisset på meg! Men nei, det var en skikkelig styrtblødning, var først på do og etterpå sto jeg med et håndkle mellom beina! Kom ganske mye blod og gørr før det begynte å gi seg. Ringte legevakta og fikk beskjed om at det nok var en SA og at jeg kunne komme ned kl. 9 neste morgen:-( Kom til sykehuset dagen etterpå, inn til ul og så sier legen: der ser du hjertet slå:-)) Jeg fikk helt sjokk!!! De lurte på om jeg kunne ha mistet noe av morkaka, eller om det kunne ha vært en tvilling. Men det gikk bra, og vi fikk ei frisk og fin jente:-) Så det KAN gå bra! Krysser fingrene for deg:-)
minius Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2011 Var 8+3 da blødningen skjedde.. I dag fikk jeg komme til på tidlig ul, og der låg det en liten krabat og vinket! Det var helt fantastisk!! Legene hadde ingen forklaring på blødningen, men det kunne være en tvilling jeg mistet her også..
mammapusen Skrevet 23. oktober 2011 #4 Skrevet 23. oktober 2011 Så godt å høre, gratulerer:-)) Og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå