Gå til innhold

damer som kun mener det er den andre damens feil at mannen knuller andre er barnslige .


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo helt latterlig at noen virkelig mener det. De måtte ha mistet en god del av den moralske pakken man lærer oppover i barndom og ung voksen. Selvfølgelig er den styggeste parten den som er involvert med andre samtidig. Kan ikke legge noe skyld på motsatt part.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det det virker som her i de siste dagene. Jeg skjønner jo at det er en som har blitt sveket av mannen sin som poster alle disse tråene.

Hvor damer som knuller andres menn er umoralske osv osv .

Det er da ikke bare damens feil ??? Er mannen bare en uskyldig part som blir lurt?

Har selv vært i et forhold med en gift mann men ate ikke at han var gift eller hadde noe forhold uten om meg.

Jeg fikk sjokk da jeg møtte han og hans Meget gravide kone og to barn på IKEA.

 

Jeg bor på en annen kant av landet hvor han jobbet mye, vi hadde vært sammen i over to år.

Jeg var i Oslo i forbindelse med et kurs og hadde tengt å ringe og invitere han på middag på kvelden.

Hadde ingen misstanke på at han hadde en annen, han var godt likt i min vennekrets og hos foreldrene mine.

 

Jeg finner meg rett og slett ikke i å bli kalt hore og umoralk av folk her inne pga at jeg hadde et forhol til en gift mann. OG ja jeg venter hans barn har termin i disse dager.

 

Han vet foresten ikke om dette barnet og slik skal det forbli.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

kan jo forklare hordan jeg reagerte da min samoer har vært utro.

 

første gang ringte hun og forklarte at han hadde lurt henne. først etterpå hadde han fortalt at han hadde litt sammen med meg (vi har mange felles venner så hun vet godt hvem jeg er)

jeg skjelte ut mannen på tlf rett etterpå som gjorde at han kastet henne ut og kjørte ned til meg for å løse ting.dagen etter ringte hun for å fortelle i detalj om hvordan han hadde "lurt" henne, sagt gode ting til henne osv og at hun ville aldri hatt seg med en annens kjæreste om hun viste det. hun fortalte også hvrdan sexen hadde vært i detalj, at han hadde sagt han elsket henne når han kom. jeg hørte på og prøvde å trøste henne (ja det var jeg som hadde blitt bedrat).

 

andre gangen var det han som kom til meg å fortalte at han hadde hatt sex med henne igjen. denne gangen viste hn meg meldinger om hvordan un hadde bedt om å komme på besøk fordi hun trengte noen og om hvordan hun på bussen til han hadde begynt å fortelle om hvordan hun skule suge han og ri han tom når hun kom. flere ganger i løpet av samtalen nevnte hun meg, som blir vel bedre å få pule meg igjen enn NN.

 

Han fikk høre det så sinnsykt, men jeg følte at det var større svik av henne ovenfor meg selv om vi ikke var venner.

 

prøver vel å si at mannen har skyld uansett men det kommer ann på om hun vet eller ikke. man er 2 som har sex, derfor er det 2 som sårer en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han utro idioten her ble du hos?

 

Er så søtt med menn som liksom skal sladre på elskerinna si til dama. "Se her, se hva hun skrev til med, den tøsen! Jeg MÅTTE jo bare knulle henne, men likevel da, for ei drittkjerring".

 

Helt utrolig hva folk finner seg i.

Lurer på om det sitter mange par rundt omkring og snakker dritt om dama som mannen var utro med. Hvorfor puler menn på damer som de liksom ikke liker i etterkant tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler¨på at så mange mener det, men er vel det enkleste å skylde på den andre dama. Legger man hele skylda på mannen "må" man jo gjøre det slutt for å greie å leve med selg selv videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det nok enklere å tilgi mannen, men bruke resten av livet sitt på å hate dama han var utro med.

Forstå det den som kan.

 

Selvfølgelig er sviket langt større når det kommer fra en som sier han elsker deg og har lovet å være trofast, enn når det kommer fra ei du ikke har møtt før engang, og som aldri har lovet deg noe om helst.

Men noen damer har tydeligvis høyere forventninger til totalt ukjente damer enn de har til sin egen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvsagt enig i at mannen som er utro med en annen er skyldig - hallo, det er jo han som svikter sin parter og sine forpliktelser.

 

Likevel, jeg har noen ganger tenkt at det søren ikke er rart at menn begynner å snuse på gresset på andre siden av gjerdet..La meg komme med et konkret eksempel: for noen uker siden gikk jeg innom matbutikken, hvor det også gikk et annet par med ei lita jente. Mannen gikk normalt fint kledd i skinnjakke, jeans og sneakers. Hun derimot, gikk i en utvasket hettegenser og joggebukse med hengerumpe, ustelt hår i en lurv og uten noe som helst sminke. Var det rart den fyren her kastet lange blikk etter andre damer? Jeg har iallefall tro på at litt selvpleie og interesse for å ta seg godt ut for partneren ikke akkurat skader mannens interesse for en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går vel begge veier eller? Mitt inntrykk er at damer er langt flinkere til å gjøre sitt beste for å se bra ut enn menn, men det er da ikke greit at vi knuller andre fordet?

 

Selv har jeg trent mye etter to barnefødsler og ser bra ut om jeg kan si det selv. Mannen min derimot har gått opp i vekt og har ofte slitsomme perioder på jobb og gjerne ikke barberer seg og går i slitte klær over en lang tid. Tror ikke jeg ville ha brukt det som unnskyldning eller forklaring om jeg skulle finne på å ha sex med en annen. Vi er ganske romslige i vårt forhold, og aksepterer at den andre kan få perioder der fokus er helt andre steder enn på eget utseende.

Ingen av oss har vært utro å langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle som synes det at viktigste i ett forhold er at man ikke har sex med andre. og ja, jeg satt oris på at han etterpå var ærlig om det, og jeg som ba om å få vite hvordan det hadde skjedd.

 

og nei vi sitter ikke å snakker dritt om henne, tvert i mot, vi har begge god kontakt med henne. og både hun og han vet at om de skulle ende opp med å ha sex med hverandre igjen (de har ikke hatt det etter) får de være ærlige om det begge 2.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har aldri sett så bra ut som jeg gjorde den gangen mannen var utro. Hadde ikke barn, var topptrent, tok vare på meg selv og opptatt av utseendet. At mannen var utro hadde ingenting med mitt utseende å gjøre.

 

Nå har vi to barn, den ene er nyfødt. Jeg veier pr dags dato 15 kg for mye, er bleik, har ikke vært hos frisøren på gud vet hvor lenge, har ingen klær som sitter fint på, gidder heller ikke å bruke penger på klær som forhåpentligvis er alt for store om noen mnd... Har likevel aldri følt meg mer elsket av mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud som jeg signerer denne 08:33

Jeg har akkurat gått ut av et forhold hvor han hadde samboer. Jeg visste, dessverre, om samboeren hans, men jeg elsker den mannen så vanvittig høyt at det dessverre overskygget all fornuft, sympati og empati. Nå som han har utnyttet følelsene mine for 3.gang på 9 år, så bebreider han MEG fordi han sover dårlig, våkner opp gjennomvåt av svette fordi han er pissredd for at jeg skal sladre til dama hans. Her er det tydeligvis jeg som "straffer" han som han sier fordi han gikk på en smell. Men å stå til ansvar for hva han har gjort? Nei, det gidder han ikke. "det var en voldsom tiltrekning som jeg bare ikke klarte å motstå"... Jaha.... Du MÅTTE bare komme igjen og igjen x antall ganger de siste 8 månedene?........ Du hadde selvfølgelig ikke noe valg, stakkars mann. Jeg tvang deg jo til å ta deg fri fra jobb for å komme å kn%¤#le meg..... Yeah right......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...