Gå til innhold

Faddere?? Hjelp meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allihop ;)

Jeg venter nå mitt andre barn og har egentlig bestemt meg for hvem jeg vil ha som fadder .

Kjæresten min vil ha sin bestekamerat som sist, og jeg min barndomsvenninde. Samtidig har jeg også lyst at kjærsten til bestekameraten til min samboer også skal være fadder slik at de er " et par om det" på en måte. Om dere skjønner. (Jeg er ikke den beste på å ordlegge meg ;) hehe..)

MEN.. En venninde av meg, som jeg har hatt siden barneskolen spurte meg nesten direkte ut for en stund siden.. "Kanskje jeg blir fadder??".."For å være ærlig ble jeg litt skuffet over at jeg ikke ble fadder sist"... Syns dette var litt ubehagelig, og jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle si. Jeg kan jo ikke ta alle mine venninder som faddere heller. Vet lissom ikke hvordan jeg skal si til henne at jeg allerede har bestemt meg, uten at hun blir skuffet.

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å si det som det er, men fortsatt få henne til å forstå at hun er en veldig god venninne, det er bare at du og din kjære har sammen funnet faddere, og det er jo snakk om mennnesker dere har kjent lenge, som dere derfor har mer "bakhistorie" med.

Hun ble vel snurt for at hun ikke ble fadder, fordi hun føler dere er såpass gode venner, at dette kunne ha fallt naturlig.

Skrevet

Hvor alvorlig er dette "Kjæresteforholdet" til kompisen til samboeren din?? Er det såpass at de bor sammen har planer sammen, er stabilt sammen?? Er det naturlig å omgås henne ved et brudd??

Blir litt dumt om dette forholdet fort er over, og dere får en fadder som dere ikke har "noe med" etterpå... Sier ikke at det blir sånn, men..

Brukte min yngste onkel (bla) til fadder på poden, det ble slutt, og det har liksom ikke blitt det helt samme etterpå.... Har ikke noe imot damen, men hun bor ikke her, og har vel ikke sett noen av oss etter bruddet...

Skrevet

Dama hans er min beste venninde, og han er min samboers beste kamerat :)

Så kontakt hadde vi hatt uansett hva som enn skjer i fremtiden :))

Skrevet

Så din beste venninne er sammen med din samboers beste venn?

Ja, her er det duket for mye moro og spenning den dagen de to går fra hverandre!

Og hvis dama hans er din beste venninne, hvorfor kommer ikke det fram i hovedinnlegget? Der skriver du jo at det er kjæresten hans.

Jeg ville aldri hatt kjærestepar som faddere.

Skrevet

Som jeg skrev er jeg ikke den beste på å ordlegge meg :P hehe..

Ja ho er bestevenninden min, den venninda jeg er mest sammens med.

Hva som skjer hvis de evnt går fra hverandre har da ingen betydning? Vi er da like gode venner fordet?

Og min venninde som er singel, er det bedre da? For da har hun ikke noe evnt.brudd forann seg??

Forstår ikke helt at det skal ha noen betydning altså! :P

Skrevet

Min erfaring er at de som spør om å være fadder gjerne er de som er villige til å gjøre den beste jobben, de ønsker jo virkelig dette.

Skrevet

Enig i den!:)

Syns dere det er rart å ha tre jenter og en gutt som faddere? Er det FOR voldsomt?!?

Skrevet

Ser noen her har svart at "det er duket for mye morro hvis de går i fra hverandre"..

Hva har det med saken og gjøre?

Skjer da ikke noe med barnet om fadderne ikke er sammen lenger?

Mye usakelig her..

Men du finner nok ut av det :)

Skrevet

Men kan dere ikke ha 6-7 faddere da? Mange ledige "stillinger" her ;)

Skrevet

Hjelper sikkert at så mange gidder å svare deg seriøst også! :/

Skrevet

Jeg har selv 4 faddere til mine barn!

Skrevet

Dere må gjøre som dere selv ønsker, men man kan faktisk velge opp til 6 faddere.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...