Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Elskere/elskerinner som har forhold til gifte/samboende og vet at de har partner og familie har dårlig etikk og moral. Liten evne til empati med andre mennesker. De har også et ansvar selv om hovedansvaret selvsagt ligger på den som er i et forhold. Har ikke respekt for de som ikke klarer å ligge unna mennesker de vet er i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Helt enig. De har et ansvar de og.. Synes det er høøl i hue at enkelte her inne mener ansvaret KUN ligger på den ene når man er to som puler og begge vet hvor landet ligger..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 100 % enig. Å spre beina som ei kåt russejente med 10 minutters fremtidsbilde er skikkelig tragisk.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Einig. Hadde mannen min vore utro skulle eg ha laga eit helvete utan like både for han og elskerinna!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er helt enig.Moren min var en sånn,Hadde forhold tile ngift mann i åtte år.Æsj.Veldig sjelden vi så denne mannen.Hun har aldri hatt med noen menn hjem .men syns det er ekkelt å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 HEHE synes MENN som knuller andre en en kona sin har like dårlig oppdragelse..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Har to livsregler: Roter meg aldri borti noen som er i et forhold! Roter aldri borti noen når jeg selv er i et forhold! Er godt gift og glad for det!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Survival of the fittest. Pass på mennene deres:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Så riktig ! Men mennene / damene som er i forhold har minst like slett moral , faktisk dårligere !
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 Om samboeren min puler på ei dame jeg ikke kjenner så har han alt ansvaret. Han har ansvaret for meg og vårt forhold, ikke hun dama på kontoret eller hvor hun måtte være. Så lenge hun ikke er en venninne eller slektning så har hun inget ansvar for meg. Han har ansvaret for oss og da er det også han som får sitte på skylden.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 Det er jeg vel egentlig enig i, men når jeg virkelig har lyst på en mann så kan moral være moral. Det er hans ansvar å si stopp hvis han har en kjæreste. Men vet dere hva? De færreste menn sier nei selv om de er opptatt. Faktisk er opptatte menn ofte enklere å få i senga enn single menn. Utrolig nok.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg kunne sagt nei når han "knulla meg", men jeg valgte å la det stå til, selvom jeg hadde samboer og barn. Nå er jeg dog gift med knullemannen min, og tror ikke han angret selvom moralen var på bunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå