Gå til innhold

ang en fest.... er jeg sær nå, eller...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi er bedt i bursdagsfest i kveld. det kommer ganske mange... vi har ikke så mange som kan passe barna, så dette har vært avtalt i lamg tid. er fler av oss som har barn og som har mått skaffe bv...

 

nå fikk vi plutselig vite at de som har festen kanskje skal på byn i kveld.... og drar de på byn, må alle de som ikke skal dra hjem....

 

er ikke det litt sent å komme med nå? vi skal i såfall ikke på byn, så mye mulig ender festen i 23-24 tiden for vår del... er flere som ikke skal ut...

 

er jeg sær som reagerer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere barnepass da? Kan vel dra ut en tur på byen om dere har barnevakt? Ser ikke problemet. Ellers er jo ikke kl 12 så veldig tidlig da, spørs når festen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har rett og slett ikke råd å dra på byen... er ikke galt at de andre skal på byen, men jeg tenker bare at når de som skal ha festen vurderer å dra på byn, kunne de sagt i fra da de ba folk.... kunne skrevet:

 

btw - det blir kanskje en bytur ;)

 

litt kjedelig å ha barnefri, glede seg skikkelig til en fest for så dra hjem kl 24... :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at bytur er dyrt! Men dere trenger ikke kjøpe drinker osv, bare være der for å snakke med folk og være sosial.. Koster ikke all verdens å betale seg inn og taxituren kan man dele. Have fun på byen:) Hilsen meg, første som skrev..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jo takk for det. men vi hadde så vidt råd til å kjøpe drikke til festen, så byn er uaktuelt.... ;) får se hva som skjer når promillen er litt høyere og dømmekraften litt dårligere ;) drikker kanskje 3-4 ganger i året, derfor er tanken på å dra hjem tidlig litt kjip ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dere en tur på byen - trenger jo ikke handle alkohol der. Kos dere på festen og bli med de andre på byen for å prate, danse og være sosiale. Når dere først har barnevakt bør dere unne dere å være ute litt lenger enn midnatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...