Gå til innhold

mørk under øynene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har alltid vært veldig mørk/blåaktig under øynene. Jeg er ikke flink med sminke, og har prøvd concealer (?) men synes det er litt vanskelig - vet jo ikke hvilken jeg skal velge. Er det noen som har noen supre tips til gode produkter, event. kjerringråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problem som deg, alltid vært mørk, og I sHVERTFALL NÅ som jeg har blitt mor, haha.

 

Jeg har to produkt-tips til deg:

 

Gå på parfymeri eller sminkebutikk, de prøver produktet på deg, så du får se resultatet selv. gå gjerne flere steder.

 

Jeg brukte i flere år La praire cellular concealer, den er veldig lett, så man merker ikke at man har den på. den fungerer i tillegg som en øyenkrem. prisen kan virke stiv, den koster 500 kroner, men det er en to-pakning, så man har i 1-2 år om man gjør investeringen.(og det blir omtrent samme pris som YSL sin)

 

Etter at jeg fikk baby måtte sterkere lut til, og det fikk jeg på MAC. De sminker deg i butikken, så du får se dekkevne på både ringer og kviser. Den jeg bruker er helt perfekt, og heter studio concealer. Påføres med pensel, koster ca 150.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps siden jeg vet hvilke produkter jeg er fornøyd med, får jeg familie og venner som skal på tur til å kjøpe taxfree til meg :)

Gå på parfymeri og finn ditt produkt, så kan du få noen til å kjøpe for deg neste gang!

Jeg får ofte concealer, mascara o.l. til jul eller bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...