Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 jeg har alltid vært veldig mørk/blåaktig under øynene. Jeg er ikke flink med sminke, og har prøvd concealer (?) men synes det er litt vanskelig - vet jo ikke hvilken jeg skal velge. Er det noen som har noen supre tips til gode produkter, event. kjerringråd?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har samme problem som deg, alltid vært mørk, og I sHVERTFALL NÅ som jeg har blitt mor, haha. Jeg har to produkt-tips til deg: Gå på parfymeri eller sminkebutikk, de prøver produktet på deg, så du får se resultatet selv. gå gjerne flere steder. Jeg brukte i flere år La praire cellular concealer, den er veldig lett, så man merker ikke at man har den på. den fungerer i tillegg som en øyenkrem. prisen kan virke stiv, den koster 500 kroner, men det er en to-pakning, så man har i 1-2 år om man gjør investeringen.(og det blir omtrent samme pris som YSL sin) Etter at jeg fikk baby måtte sterkere lut til, og det fikk jeg på MAC. De sminker deg i butikken, så du får se dekkevne på både ringer og kviser. Den jeg bruker er helt perfekt, og heter studio concealer. Påføres med pensel, koster ca 150.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 ps siden jeg vet hvilke produkter jeg er fornøyd med, får jeg familie og venner som skal på tur til å kjøpe taxfree til meg Gå på parfymeri og finn ditt produkt, så kan du få noen til å kjøpe for deg neste gang! Jeg får ofte concealer, mascara o.l. til jul eller bursdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå