Gå til innhold

Sykepleiere som jobber i Oslo/Akershus, hva slags innsparinger er for dere de mest idiotiske akkurat nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Merker jeg er helt oppgitt over alle disse innsparingene, det begynner å gå for langt.

 

På sykehuset mitt så skal ikke renhold tømme søpla mer enn 1 gang i måneden med mindre det er ett pasientrom. Så alle kontor, behandlingsrom, møterom osv er det nå meningen at vi sykepleiere skal fyke rundt å tømme ved behov. All papp må vi brette selv og levere til retur. Det blir ikke hentet inn vikarer for å fylle inn tomrom i turnusene, vi må heller bare være for få på jobb.

 

Det handler IKKE om at jeg er for god til å rydde og kaste søppel, men alt dette stjeler enormt med tid som skal brukes på pasientene og vi ser nå at liggetiden til enkelte pasienter er lengre fordi de ikke blir klare for utskrivelse i normert tid. Hvordan de ikke ser at dèt koster mer penger enn å la renhold gjøre jobben sin skjønner jeg virkelig ikke. Blir helt oppgitt, har lyst til å se meg etter en annen jobb hvor jeg slipper å tenke at jeg har brukt 3 år av mitt liv til å få en utdannelse hvor det kreves at jeg skal fungere som vaskehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...