Gå til innhold

Mor drar på byn når baby er 4 uker?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært klar for det med de 3 første, men da jeg fødte nr 4, skulle jeg egentlig på by'n da babyen var 5 uker. Men det ble avlyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hva jeg ville gjort. FOr noen er det utenkelig, for andre går det helt fint. Og om man har en stødig pappa eller bestemor så har de vel fullt ut evner til å ta seg av barnet like bra som mor uansett. Hva mor måtte føle er jo opp til henne, noen er klare da, andre blir det vistnok aldri, om man skal dømme utfra enkelte DIB-svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt overnatting på ungen 3 ganger før hun ble 3 måneder.

 

2 ganger ut på byen (en gang pr. månede fra hun var ca 4 uker) en gang pga at jeg ikke greide og løfte henne for jeg var akutt syk. Alle gangene har ungen vært hos min mor som hun kjenner godt.

 

Døm i vei, jeg bryr meg ikke om deres meninger, alle har godt av "fri" som alenemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så får folk gjøre som de vil.... Selv var jeg på venninne kveld(kortspill), når småen var 4 uker gammel. Det gikk fint for meg og var borte 3-4 timer....(ammer ikke). Og pappan klarte seg fint med baby alene;)

 

Er opp til hver enkelt. Noen klarer ikke være borte fra fra ungene sine før de når skolealder og det er jo helt greit hvis det er riktig for dem.

Selv hadde jeg en unge som skreik mye pga kiss de første ukene, så var deilig å koble litt av noen timer. Om noen andre synes det er helt horribelt... Så helt greit for meg, bryr meg egentlig ikke.

 

Vet bare at jeg ikke gidder å dømme andre for hva de velger, så lenge det ikke er omsorgssvikt med i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det for mange, bare forundrer meg at noen i det hele tatt orker å svare hvis det er så uvesentlig.

Så til HI, nei jeg ville ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke spørre om slike ting her inne, det grenser nesten til omsorgssvikt hos enkelte, mens andre gir en god f*** i det og slår seg til ro med at faren til ungen klarer å gjøre jobben sin!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikek klar før ungen var 9-10 mnd med begge. og med førstemann satt jeg bare hjemme og gren meg i søvn om kvelden:P Klarte ikke å gå ut engang..haha.

 

Synst det er sprøtt at noen flyr på byn etter 3-4 uker. Synst det er rart når de er 3 mnd og jeg da men..

De får gjøre som de vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeger alenemor til to tvillinggutter, og jeg hadde vel min første tur ut når de var 13mnd, da var de på overnatting hos farmoren :)

Jeg ser heller ikke hvordan noen kan ha behovet for å reke på byn 4 uker etter fødsel. Man kjenner jo ikke sin egen baby skikkelig selv engang da? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jg kjenner begynte da babyen var 3 uker og hun har festet hver helg siden og han er nå litt over året. Jeg skjønner ikke hva hun tenker med. Jeg var ikke klar selv før jenta var 5 mnd. Denne gangen vet jeg ikke, men jeg mener at man iallefall ikke bør drikke alkohol før man har fått etablert ammingen skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ungen er verdens enkleste baby som kan passes av hvem som helst så går det sikkert bra... Men det er jo tragisk at mor er dritlei av familielivet allerede etter 4 uker da, da burde hun vel ha venta litt med reproduksjonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det spiller da virkelig ingen rolle hvis noen har lyst til det? Alt hva folk skal legge seg oppi!

 

Du trenger ikke dra hvis du ikke har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel forskjell på å ta seg en bytur når ungen er 4 uker, kontra hver eneste helg? For alt vi vet så venter denne mamman til ungen er eldre før neste gang det blir noen bytur....

 

MÅTEHOLD gjelder alle aspekter i livet..

 

Forøvrig kan egentlig folk passe sine egne saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...