Gå til innhold

jeg blir så sur når mannen slapper av hvis det er litt rot i huset


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og det er litt slitsomt, for med tre små, er jo aldri huset strøkent. Nå har han shinet endel her, og hatt nattevåk i natt, men har en haug med tøy han bare lar ligge, og har lagt seg med pc og bok mens minste sover litt. Selv klarer jeg aldri å slappe av med rot noe sted. Og det er vel egentlig meg som har et problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffja, vet hva du mener. Men med den innstillingen kan man aldri sette seg ned og slappe av, og livet vil bestå av husarbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det omvendt. Og det er utrolig slitsomt når man får kjeft uansett når man setter seg ned. Og som du sier: Med 3 barn blir det aldri strøkent, og man MÅ faktisk slappe av av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se deg fornøyd med at han i det heletatt tar del i husarb. Her gjør ikke samboeren noe før jeg har mast i en halv dag på han, og da støvsuger han (rundt leker, stoler, bord ol) og rydder av stuebordet (setter alt som skal i oppvaskmaskinen på kjøkkenbenken istedenfor, enda maskinen står tom)

 

Du burdeprøve å roe ned litt, og godta at det aldri blir 100% orden i huset, når det er barn der, litt rot her og der beviser bare at du bor som en familie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...