Gå til innhold

Begynnende spiseforstyrrelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har eple figur, armene og beina mine er tynne, men synes puppene mine (str 65H) og magen min er så store.

har klart å gå ned i vekt, veier nå 56min er så store.

 

 

Har klart å gå ned i vekt til 56 kilo, er 170cm høy. Armene og beina mine er tynne men magen er stor og alt jeg klarer å fokusere på er hvor stor den er.

Tenker mye på mat, hvor mye jeg har spist, hva jeg har spist, hvor mye Sulter meg ikke og kaster ikke opp, men holder meg unna alt snop (men også fordi jeg faktisk blir kvalm av snop, selv om jeg egentlig elsker sjokolade)

 

Veier meg hver morgen og nesten hver kveld.

 

Mannen min vil ikke at jeg skal gå lengre ned i vekt, han synes beina mine er blitt for tynne.

når jeg ser bilder av meg selv i ting je virkelig kler, sier jeg jøss så slank jeg ser ut, men når jeg ser meg selv i speilet, ser jeg kun den store magen min og dobbelt haken min.

 

Kan ikke trene mye styrke osv pga kroniske smerter så det er vanskelig å bygge opp muskulatur.

 

Egentlig var målet mitt da jeg begynte å slanke meg 65 kilo men fant jo fort ut at det ikke var nok. Så var målet 60 kilo og nå er målet 55 men samtidig innser jeg jo at 1 kilo ikke gjør at den hersens magen min forsvinner.

 

Jeg lurer på om jeg bare er litt for opptatt av figuren min, klesstørrelse (er 38/40 i klær drømmen er 36/38) og matinntak eller om jeg begynner å skli farlig ut mot en spiseforstyrrelse...

Hva mener dere?

Hva er normalt når det gjelder slanking, tanker om dette og målet man vil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. jeg er 168 og veier ca 55 kg. og jeg bruker stort sett str 34 i klær.. noe 36. Merkelig...

Er som deg jeg og.. tror nok ikke det er sundt :/.. Har ingen råd for vet ikke hvordanjeg skal snu tankegangen jeg heller.. Men jeg hiver i meg snop da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI er

 

Det er fordi jeg er spebygget og har TYNNE armer og bein, men det hjelper lite når man har pupper og mage...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier selv.. Magen vil ikke forsvinne om du går ned enda et par kilo.

Kanskje den virker stor for rompe, armer og bein er det som forsvinner først.

Ikke sikkert magen din er så stor. Men det er det andre som er så tynt.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg satset på å ligge under 60, ca 58-59 kg og heller fokusert på trening av magen.

Har du prøvd rockering? Super trening for midje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...