Gå til innhold

Hadde dere klart å være vekk fra barnet på 18mnd i 3dager?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi bor langt unna foreldrene våre. Samboeren min sine foreldre kommer til oss ca. 1 helg i mnd, samtidig som vi har vært der ofte når jeg hadde mamma perm, og han pappaperm. Nå kan ikke de komme til oss før jul, og vi har egentlig ingen planer om å oppover til de. Men en helg i november skal de ha en del selskaper (barnevennlige) for 3stk i fam har bursdag. Vi har så lang reisevei at vi har sagt at vi ikke kommer. (8timer i bil). jeg skal i tillegg jobbe den helga.

 

Men da lurer jeg på om jeg skal bestille flybilletter til mannen og gutten vår. Fly tar ca. 30min. Jeg tror de hadde storkost seg begge 2. Men så er det jeg da. Tror det hadde vært rart og merkelig å være uten sønnen min en hel helg. men hadde vært litt deilig å tatt igjen 18mnd med lite søvn.

 

Har så lyst at de skal dra, og kose seg. Men jeg vil jo og gjerne klare å kose meg alene.. Vet ikke om jeg hadde klart det, men vil jo gjerne.

 

Noen som har gjort det samme? Klarte du å slappe av?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, selvfølgelig!

 

Han er jo sammen med pappa'n sin og besteforeldrene sine. Skal han gå glipp av det fordi DU ikke klarer å være uten barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg hadde savnet han for mye, og tenkt for mye om han hadde det fint. Noe han selvsagt hadde hatt da.

 

 

Jeg er rar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når sønnen min var like gammel dro han på besøk til besteforeldrene sine (de kom å henta han og søstra) og var hos de i 4 dager. Det gikk så fint :) Var forøvrig 9 timer i bil, det gikk bra det og ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...