Gå til innhold

Hva iriterer du deg over.. som andre folk gjør?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Folk som er super syke hele uken men super friske i helgene..

 

Folk som legger ned bussseter og flyseter. det blir jo faen så trangt bak .

 

Folk som røyker og tror at jeg elsker den sure ekkle lukta.

 

At bussholdeplasser ser ut som gedigene askebegere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nynning og smatting irriterer med grenseløst

Folk som må snakke HØYT i mobiltelefonen (jeg har liksom ikke noe behov for å vite at Anette har pult på seg klamydia eller at Jonas på jobben er utro)

Folk som utelukkende kun snakker om barna sine

Folk som tror at livet er en konkurranse i å ha det verst mulig. Negative folk generelt gidder jeg ikke bruke mye tid på

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilister som kjører rett ut foran deg når du er den eneste bilen på veien. Kan jo heller vente 5sekunder, og da slippe at det nesten blir ulykke. Tenker ikke på de man har vikeplikt for altså.

 

Bilister som ikke stopper for folk ved gangoverfelt.

 

Folk i butikken som står i klynger for å prate, helst midt i veien der man skal gå.

 

Unger som tar over lekeapperatene på lekeplassen, og ikke lar mindre barn slippe til. og foreldre som ser stygt på deg når du sier ifra på en pen måte.

 

Mødre som går i en vognklynge på fortauet, og ikke slipper andre forbi, og som i tillegg går tregt for å skravle.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i den første! jobber på legekontor å ordner time og sykmeldinger til pas.som er så syke. åsså møter jeg dem på by`n seint en lørdagskveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smelling med tyggis.

Spising av mat som knaser på kino og i forelesninger.

Folk som har x antall statusoppdateringer og titusen venner så de fyller news feeden mkn.

Har ei klassen med dårlig kne dette hørte jeg mye om ekstremt mye om, men hver gang hun fikk operasjons dato utsatte hun det fordi det kræsjet med noe. Når operasjonen omsider ble utført begynte hun å gjøre de tinga som hadde ødelagt kneet i første omgang( høyhæler, jogging osv osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke tar hensyn i trafikken. Type kaster seg ut rett foran meg i 80 sonen slik at jeg må stå på bremsen.

Folk som kjører 60 i 80 sonen og som også kjører 60 i 40 sonen og i 30 sonen der mine barn leker på gata.

 

Folk som går rundt og er sure.

 

Smatting, folk som snakker høyt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som smatter, og folk som slikker seg på fingrene hvis de søler litt mens de spiser, utrolig ekkelt!

 

Folk som ikke bruker blinklys når de kjører.

 

Folk som bare snakker om mat og trening - greit nok at de er opptatt av det for tiden, men etter ett år hvor det er det eneste temaet de interesserer seg for, vurderer jeg å fornye omgangskretsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...