Gå til innhold

Gi meg dine synspunkter på dette! Ang fotogaver til besteforeldre


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

F eks kalender. Ønsker å lage en kalender til besteforeldre med bilder av lillegull. Vi har et barn og besteforeldrene har 3 barnebarn til på samme side. Jeg lurer på om dere synes jeg bør ha med noen bilder av dem også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig trenger du ikke det. Trøbbelet med kalender er at dine søsken kan tenke tanken og plutselig får de tre..

Hva med å snakke med søsken å høre? Kanskje et barn gir barnehage/fotografbilde i julegave? Synes ikke du trenger å ha med andre barn da. Men det er jo en fin gest da. Hvis et av dine søsken skal lage kalender kan du velge å lage ei fotobok isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør sånn som vi gjør i vår familie! Lag en felles kalender med alle barnebarna. Det har foreldrene våre fått i mange år. Vi samarbeider om å ta bilder gjennom året og plukker ut de beste til kalenderen slik at alle barna er med på bilder de fleste månedene, og den måneden de har bursdag så er det bare bilde av det ene barnet.

 

Det er nesten litt rart, tenker jeg, å forvente at besteforeldrene skal ha hengende en kalender på veggen med bilder av bare det ene barnebarnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten se selv. Jeg har nettopp laget kalender, har også ett barn selv, og 3 nevøer / nieser. Har lagt inn 3 bilder av dem hver , men fordi jeg tror foreldrene mine vil sette pris på å ha bilde av alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er i grunn enig med dere. I fjor lagde jeg fotobok, og hadde selvsagt med bilder av alle (men mest fra oss). Men på en kalender så tenker jeg å ha stort bilde hver måned, så kanskje ta med et par av de andre også. Får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...