Gå til innhold

Dere som er hjemme lengre enn permisjonen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...hvordan avtale har dere med jobben? Jeg vil gjerne være lenger hjemme men får til svar at de trenger meg på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hjemme til hun var 15 måneder. Hadde søkt ulønnet perm., slik man har krav på, men så bestemte jeg med for å studere så jeg sa opp og begynte å studere da hun var 15 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student og kan derfor bestemme mer over min hverdag enn de som er i jobb. Jeg hadde forelesning 3 dager i uken fra barnet var 12 til 19 mnd. Da hadde jeg han hjemme hos meg og leste på kveldstid :) Ingen forelesninger er obligatoriske i mitt studium, men jeg fulgte forelesningsplanen hjemme og så forelesningen på power point). Jeg hadde aldri tidligere fått bedre karakterer enn jeg fikk det semesteret (stolt, ja!! :-p)

 

Nå har barnet begynt i barnehagen og trives godt, han er den eldste ungen i på sin avdeling og liker best å leke med 2-3 åringene. Jeg har forelesning bare 2 dager i uken (skriver bacheloroppgave så studiene må selvsagt prioriteres mye oftere enn to dager i uken) men barnet mitt begynner ofte sent og hentes tidlig siden jeg har mulighet til å legge opp hverdagen min selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...