Gå til innhold

Ok, hva hadde du gjort her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel ikke så mye man kan gjøre, men jeg hadde i alle fall ikke sluppet denne ekle 30-åringen inn i mitt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille: nei

rart: ja

Og litt sykt, ihvertfall for den eldste av dem.

Det må vel nesten også mangle 92-modellen noe, f.eks er vedkommende på søken etter farsfigur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde invitert ham hjem jeg og blitt kjent med ham. Tvunget ham til å forholde seg til at min datter (for jeg regner med at det ikke er din sønn?) er en tenåring og ikke bare vakker og sexy. Hvis han er en skikkelig dust hadde han nok trukket seg unna et sånt "familiært" ansvar og datteren min hadde sett ham for det han var, men hvis han kun er umoden, men egentlig en fin fyr så trenger det ikke å være så ille.

 

Nytter ikke med forbud etc.

 

Mulig jeg også hadde tatt en alvorsprat med ham om at han må ta et stort ansvar for å bruke kondom (så fikk han bli så pinlig berørt han bare vil :-)) og at jeg ville gjort livet virkelig surt for ham om han klarer å gjøre min datter gravid eller gi henne en kjønnssykdom i en alder av 16-18 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje tatt en prat med min tenåring og hørt om forholdet foregikk på like vilkår.

 

Utover det er det vel lite å gjøre... Er selv 34 og anser ikke meg selv som gammel, men det må jo være noe rart oppi hodet til en på min alder som vil være med en umoden tenåring...? Tenker nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den som er født i 1992 er på mange måter fortatt ett barn og den som er født i 1977 er jo voksen!

 

kan ikke på noen måte se at de kan tilføre hverandre noe positivt.

 

store aldersforskjeller er ikke greit før yngste part er 25 og skikkelig voksen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haddde aldri akseptert det! Hadde truet denne mannen på alle måter jeg kunne! Og laget let helvete for han på alle måter!! Ingen gamle griser får røre BARNA Mine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 år falt jeg hodestups for en mann på 33 år. Han var snill, rolig og avbalansert, ansvarsfull, kjekk og ungdommelig, pliktoppfyllende og tvers igjennom en flott mann. Alle venninnene mine mente jeg hadde skutt gullfuglen. Mine foreldre og besteforeldre forgudet han, og gjør for så vidt ennå, og han ble "sønnen pappa aldri fikk". Pappa sitter f.eks som styreleder i firmaet hans den dag i dag. Jeg var ung, men moden for alderen og en veldig sprudlende og full av liv. Omsorgsfull og lett og prate med. Hans venner kunne fint finne på å komme til meg om de hadde problemer i forholdet sitt osv, de var da over 30 alle sammen.

 

Problemet var at vi flyttet sammen nesten med en gang, og fikk et barn innen vi feiret 1års dagen. Vi hadde det kjempeflott i mange år, helt til jeg begynte å føle at jeg hadde gått glipp av ungdomstiden osv.. Jeg begynte å få panikk og trakk meg mer og mer unna han. Han ble liksom for voksen og "satt" for meg. Det var ingenting i veien med han, det var JEG som ikke var så klar for å leke hus som det jeg trodde. Så jeg flyttet. Foreldrene mine var knust og vennene mine lurte på hva f¤#n var galt med meg, husker jeg. Men i dag er vi kjempegode venner og samarbeider godt. Min farmor på 94 år ringer han på hver bursdag, han tar med foreldrene mine og søsteren min ut med båten sin osv, selv om det er snart 8 år siden det ble slutt og han har også hatt et langt forhold med en annen etter jeg flyttet.

 

Klok av erfaring har jeg gjort opp en formening om hva jeg skal gjøre om datteren min kommer i den situasjonen. Jeg kommer til å gjøre som mine foreldre, de hadde et åpent sinn og tok seg tid til å bli kjent med ham. Og det viste seg at han ikke var en gammel gris, han hadde bare (dessverre) forelsket seg i datteren deres. Hadde de nektet meg å se ham, hadde de uansett snakket for døve ører. Det er ikke alltid ting er så galt som det kan se ut. Kjærlighet kjenner ingen aldersgrense. Og det er stor forskjell på folk. Noen er modne for alderen, andre er drit barnslige for alderen, og dette gjelder i alle aldere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Hadde ve ikke kunne gjort stort, men tro meg - jeg hadde tatt denne voksne mannen til side og spurt ham hvorfor han ikke får seg dame på sin egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...