Gå til innhold

Hvordan i huleste heite skal jeg glemme han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet før her, om en mann som sa han var singel, men som hadde barn og dame. Jeg har klart meg fint nå, er snart 1 uke siden jeg fikk vite at at han hadde jugd, jeg føler meg fortsatt kvalm og greier. Men gråt bare første dagen, jeg har også deppa noen dager, men ellers har det gått bra.. Men nå ser jeg han pålogget på twitter, lukka siden med engang, men det hjelper ikke..

 

Jeg vet at siden jeg og han ikke møtes, så finner han noen andre å møte... Jeg vil jo møte han! Igjen! MEN uten at han har dame! Og håper andre damer ikke går på samme fella, før den er ikke noe god :(

Og hjelper heller ikke siden vi havna i senga, og jeg tenker veldig mye på det, hvor ekkel jeg var som havna i senga med han!

Jeg må jo bare stå på og finne meg en UTEN dame. men ja, savner jo han da, på en måte..

 

Hvordan glemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke dere som synst at utro menn er så forbanna uimotståelige! Han er en drittsekk og ingenting og ha. Forstår du ikke det?? Get over it!! Det fins bedre menn der ute!! Et par i hvertfall:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uimotståelige? Vel, jeg er kvalm av han nå, men får innfall der jeg vil ha han, om han var SINGEL. Nå hadde jeg ikke møtt han.. Og angrer på det, uansett jeg ikke visste sannheten.

Og jo, jeg forstår det. Men ikke lett å bare knipse så er det glemt? :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...