Gå til innhold

Våkna nå og..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

føler at dagen blir veldig lang, og tung. Jeg er alene idag, og la meg nedpå litt i går ca kl 21.00.. var meningen å våkne etter 2 timer, men klokka ringte ikke..

Og greia er hvis jeg våkner grytidlig og det er ingenting å gjøre, blir jeg så deprimert. Jeg ville sove lenge, men det kan jeg jo bare glemme.. Er fortsatt trøtt men sover jeg mer nå, så sover jeg altfor lenge tilsammen og får så vondt i hodet/ryggen!

 

Huff og Huff..

Hva gjør dere så tidlig jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Våknet pga unger, snart matetid og etter det hmmm zumba mens gubben driver med dekk? Hadde jeg vært alene *drømme* , så hadde det nok blitt ... til og sove lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sto opp med unga kl 7. Stelte dem og lagde frokost. Etter det så unga på barnetv og jeg bakte muffins.. Lenger enn det har jeg ikke kommet. Siden jeg har to unger rundt meg hele dagen kommer jeg nok ikke til å kjede meg, men ting du kan gjøre i dag:

 

-Bake

-Shoppe, kanskje begynne på julegaver?

-Lage stor porsjon middag og fryse ned, så har du lettvindt middag til senere

-Husarbeid ;)

-Besøke venner

-Dib ;)

-Ha hjemmespa

-Trene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Så langt har jeg bare vært ute en tur og matet kanina! Hehe.. og hørt på musikk samt sitte her.

 

bake hadde vært noe..

Husarbeid blir det ihvertfall litt av.. Huff! :-p

 

Takk for gode forslag! Kommer nok til å gjøre flere av de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg glatte ut håret mitt faktisk... :P

Har vært oppe siden halv syv... my bad at jeg er trøtt, satt oppe å chatta med en gammel kamerat til kl ett i natt.

Nå skal vi dra å vaske bilen inni og utapå. Senere skal vi på ole brumm-dag på kultursenteret her i byen. Kino og masse annet som skjer. Også må vi handle mat. Og i kveld skal jeg gjøre lekser... yey.

 

Ønsker dere jenter en god dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...