Gå til innhold

FORBANNA!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Møkkamann!!!

 

Hn sovner på sofaen hver jævla kveld forran tv. Og prater i søvne så det holder. Umulig å vekke han opp til en bevisthetsgrad der han skjønner hvor han er uten å være sykt ufin med han!

 

Han har flere timer sovende på sofaen enn i senga si.

 

Har vert på søvnregistering også, men fant ingenting unormalt...

 

Jeg blir snart gal!!!

 

Det var bare en liten utblåsning. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vær forbanna, eller la det hele være....

 

Herlighet hvor mange ting en part i et forhold klarer å bli forbanna av. Si meg - leter dere for harde livet eller?

 

Jeg er bare så utrolig glad for at jeg er alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har en slik mann selv, han sovnet på sofaen tidlig i kveld.

Plutselig spratt han opp og begynte slå av lys og blåse ut stearinlysene mens jeg satt her og koste med på DIB med et glass vin...jeg lurte på om han ville legge seg (han tar ALDRI initiativ til slike ting selv), men han var skråsikker på at JEG hadde sagt at vi skulle legge oss nå. Nei, det hadde jeg altså ikke,-javel da hadde han drømt det da:-)

Kunne vært koselig om han hadde tatt initiativ til at vi skulle legge oss en kveld, for jeg klarer aldri å karre meg i seng tidlig nok til at jeg er helt uthvilt om dagene, - men det gjør han aldri.

Irriterer meg ikke særlig over det da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg blir forbanna er egentlig noe teit.

 

Så lenge jeg vet han er hjemme får jeg ikke sove uten at han ligger attemed meg...

 

Hadde han vert på tur eller noe hadde det ikke vert noe problem. Jeg hadde sovet godt, for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...