Gå til innhold

ELLOS spørsmål....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg logge ut og fortsette handlingen i morgen, eller vil alt i handlekurven forsvinne?

 

Jeg prøver å aktivere en tilbudskode, må jeg godkjenne bestillingen før jeg får opp om tilbudet er godkjent? Hvis det er slik at det ikke er godkjent, kan jeg gå tilbake til handlekurven å benytte et annet tilbud?

 

Syns det skulle kommet opp med en gang om man kan bruke tilbudet eller ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo se hvilke tilbud du kan velge mellom på Mine sider> mine tilbud, og aktivere det tilbudet du vil bruke der.

Ellers må du nok lagre handlekurven hvis du skal fortsette handlingen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk et tilbud sammen med noen varer jeg har bestilt tidligere, at jeg an få 500 i rabatt hvis jeg bestiller for mer enn 1500, og jeg har bestilt varer for 2000, skriver inn tilbudskoden, går til kassen, men tilbudet er ikke trukket fra. Må jeg godkjenne bestillingen før de kan trekke tilbudet?

 

Da skal jeg finne ut hvordan jeg lagrer handlekurven...

 

Takk for svar.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du lagrer handlekurven ved å trykke på en knapp under "Gå til handlekurv". Som regel vil ikke rabatten vises på bestillinger gjort på kveldstid, men de blir med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere benytter rabattkode 241605 vil dere mest sannsynlig, som meg få 500 kr i rabatt dersom dere handler for 1000 kr. Dvs halv pris!

 

Jeg har også en rabattkode 241601, som gir 300 kr i rabatt dersom jeg handler for 600 :-)

 

Regner med dere også kan benytte disse rabattkodene?

 

Ellos sin rabatt kan ikke vises om kvelden, tror det er etter kl 22 ca, så jeg venter til i morgen med å bestille, så jeg ser at rabatten faktisk blir fratrukket.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan man bruke de rabatten på tilbudsvarer? For de varene jeg har lagt i kurven står det på alle: kan ikke kombineres med andre rabatter...

 

Så det nå nettopp så da godkjente jeg bestillingen, men er det slik at man kan bruke slike tilbudskoder uansett?

 

HI

 

Jeg er helt ny på dette, så er egentlig helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

De har forskjellige vilkår på de forskjellige rabattkodene, men vanligvis kan rabatten ikke kombineres med tilbudspris, det er helt riktig. Noen rabattkoder tillater ikke at man kan handle klær merket med exclusive eller merkevarer, elektriske artikler osv.

 

Rabattkodene jeg la ut i sted kan brukes på merkevarer, men kan ikke kombineres med andre tilbud, andre rabatter, varer fra Catalog outlet, elektronikk og reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...