Gå til innhold

Når skal folk lære at det kan bli unger av pulings?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hører til stadighet om folk som er gravide her inne og som er sjokkerte.. En ting er om de bruker prevensjon, da er jo sjansene svææært små for å bli gravid. Bruker man ikke prevensjon er det INGENTING som står i veien for at man kan bli gravid!

 

Husk på hva man faktisk driver med når man har sex og ikke prevensjon! Det er fantastisk å være gravid og få barn, men kan man ikke planlegge littegranne før man tramper gjennom og "nå skal vi få det så bra, selv om jeg blir alenemor så går allting så bra". Jeg sier ikke at jeg er FOR abort, men det er faktisk mulig å bruke topplokket når man er seksuelt aktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for abort, og jeg er enig med deg.

MEN når man først er i den situasjonen selv, så er det et uvirkelig valg å måtte ta.

Jeg klarte det ikke, og sitter nå med to barn. Er sammen med barnefaren da, så sånn sett "sliter" jeg ikke.

Ble gravid på p-piller begge gangene, så nå er action med p-pille og kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! :)

 

Blir som når folk spør om jr var planlagt (er gravid nå)... Jeg brukte ikke prevensjon, fordi jeg ikke tåler det, og ikke han heller (fordi han ikke liker det). Men vi velger å ha sex, med den konsekvensen det kan ha. Det gikk fint i 1,5år med timing og " sikre perioder", men det blir jo å lyve hvis jeg sier at ungen ikke var planlagt om jeg ble gravid norsomhelst iløped av de siste 1,5årene?!

 

Nei, stå for valg man tar... velger du sex, velger du konsekvensen! ;)

 

(bare til info så er vår jr meget høyt ønsket av begge to, vi valgte å ikke ha sex før vi visste at vi ville kunne få barn.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...