Gå til innhold

AUUUUUU mannen traff feil hull i går!!!!! :( ((obs, ganske ekkelt!)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det gjør SÅ vondt.... han har gjort det før, men aldri så kraftig... Jeg begynte å blø og det svir noe inni veggene... Måtte skikkelig på dritern i stad men fy søren, det skal jeg aldri igjen! Igjen begynte det å blø, og det var nesten som å føde ut av rompa....

 

Ja, dette virker sikkert trollete... Men desverre er det IKKE et trolle innlegg!!!

 

Er det noen som har tips mot dette??? Vil hemeroide-krem gjøre det bedre??

 

Jeg skjønner ikke at menn blir homser, eller at mennesker generelt liker anal sex... for det er langt fra behagelig :( smerten river langt inni meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner smerten, har opplevd det samme selv flere ganger her i bakgården.

Pleier ikke gjøre annet enn å la det gå over av seg selv.

 

Men analsex er faktisk ganske deilig synes jeg, om det gjøres riktig.

Å få en kuk pressa opp i ei tørr dås er heller ikke godt.

Samme med ræva. Det må være fuktig og tøyes litt først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!!! Nei, det er ikke spesielt godt.... Mitt tips fremover: PLASTRE IGJEN DET FORBUDTE HULL!!!!! spesielt om dere tar en "doggy"....

 

æææhææhæ (vet ikke om jeg skal grine eller le)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, fra mitt ståsted, kan jeg IKKE skjønne at en svær kuk i ræva kan være godt, men sant det du sier med at det er jo absolutt ikke digg med en feit enn oppi en tørr dås... Men jeg tror nok ikke jeg kommer til å prøve meg på det der (igjen?).....

 

Huff... skulle hatt en mirakelkur mot slike "ulykker" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehee.... ja, utrolig nok gikk det ikke så fort for seg da, men han tok "sats"... og bomma!!!! eller, traff feil hull... au au auuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med meg og. Klarte ikke gå på do på nesten to uker. de gangene jeg måtte, kom det bare bittelitt, som sauelorter liksom... æsj..

 

men det var fryktelig vondt. jeg spiste nesten ikke for jeg ville ikke gå på do. ikke at jeg klarte det uansett. var helt ødelagt der. Tenkte at om det ikke blir bedre når det har gått to uker, går jeg til legen.

Men begynte heldigvis å gå bedre da.....

 

god bedring! hehe..... uff... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

auauau!! TO UKER??? vil ikke at det skal gjøre vondt såå lenge!! huuuff du kan ikke ha hatt det mye greit...

 

takk for "trøstende" ord :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han gikk ikke seint inn, det gikk fortere enn jeg rakk å få med meg, men det var ikke akkurat hard core!

 

og mulig det, men etter i går har jeg IKKE lyst til å prøve det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker analsex, men dette er helt utenfor normalen. Det går faktisk ikke an å bare kjøre på i analen. Hvilken glidekrem var smurt all over ditt underliv?

 

For om det ikke var smurt med noe, så hadde han ikke kommet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo ikke meningen at han skulle inn dit, sier hun jo.

Når kuken har fått litt smurning fra dåsa, skal det bare litt fart og kraft til før man klarer å presse den inn i toer'n.

Det er forskjell på vaniljsesex og uheldig hardcore analsex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro du hadde en hemoroide der i tillegg, og at det kan være den som blør?

 

For at mannen ikke skal ta sats når han er utenfor deg (og dermed risikerer å bomme på riktig hull) så kan du jo fortelle ham at penis faktisk kan brekke... ;)

Nei, ikke tull - og det er visst veeeeldig smertefullt. Vet om en som skulle ta ordentlig fart en gang og bommet - han var rimelig flau over å få "brukket penis" i journalen ;))

Men ikke skrem bort mannen din heller - han føler seg kanskje ille nok allerede ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde en gang jeg og eksen hadde sex også, bare da var vi i dysjen (sikkert derfor han kom så lett inn?) Jeg mistenker han gjorde det med vilje da, siden han ville prøve analsex mens jeg ville ikke.

 

Det jeg husker er hvertfall at det gjorde noe inni h****** vondt, og at jeg datt sammen av smerte og klarte nesten ikke å reise meg igjen. Begynte å gråte, og klarte ikke å gå skikkelig på do på flere uker.

 

Vet at det ikke oppleves sånn ved normal analsex, at det skal tøyes og smøres osv, men etter den gangen skal jeg i hvertfall ALDRI prøve det!! Det hullet er forbudt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...