Gå til innhold

Lille Benny på 32 måneder....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt for en baby på hans alder? Han kommer seg opp på armene i mageleie, og ruller såvidt rundt. Snur seg mot stemmer og putter smuler i munnen. Vi gleder oss over alt dette, men... han er blitt hele 32 måneder nå, og vi skulle så gjerne ha sett noe mer.

 

Han har grønn avføring om morgenen, og om kvelden er den oransje. Han har ganske mye tarmgass siden han ligger så mye stille. Det begynner å bli en belastning. Vi har dessverre ingen helsestasjon her siden vi bor på Jan Mayen, mannen min driver en værstasjon her nemlig.

Den likner på denne:

http://www.sciencepoles.org/uploads/pictgalleries_images/arctic_charr_populations_022.jpg

 

Fin ikke sant? Men vi får bare greie oss som best vi kan her ute, sukk. Mannen min får ikke reise tilbake til Storm centeret fordi han skremte ei dame der. Vi må visst bli her oppe... det var kona til sjefen han skremte. Og annenhver uke kommer mannen min hjem med ei grønlandsk dame som han har funnet på tur, hun fanger isbjørn nord på øya og er villig til å føde mannen min noen ekstra barn. Jeg er så deprimert så jeg orker ikke sånt. Er så lei av det hele og håpe snart Benny gutt kan lære seg noe...

Takk for meg! Mannen min har ihvertfall jobb, det er ikke alle som er så heldige!

Ser dere senere. Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe ;) huff da, å så bare 32 mnd... må si han er litt treg ;) Lykke til med babyen og mannen.. håper det ordner seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliiis hjelp noen, dette er ikke humor!!

Jeg holder på å bli avhengig av smertestillende og poden har trang forhud og gjenklistrede nesebor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh tenkt så heldig du er som slipper å tørke snørr! for ikke å snakke om å slippe å bli flau av ungen når den sitter med fingeren langt oppi nesa i butikken osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...