Gå til innhold

Reagerer sterkt på bildene VG/Dagbladet har på framsiden av en død Gadaffi!! Umulig å unngå å se i køen i butikken, der jeg stod med barna mine!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Butikkeieren var faktisk fristet til å flytte hele stabelen med aviser, da flere barn hadde reagert veldig i dag!

 

Hvorfor i all verden skal de vise bilder av en død og blodig mann på forsiden? Jenta mi begynte å gråte når vi kom hjem, enda jeg ikke fikk med meg at hun hadde sett det engang!!

 

Kjenner jeg blir veldig provosert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, det tenkte jeg også da jeg var i butikken. Jeg hadde heldigvis ikke med barna så de har ikke sett det.

 

Greit "store" overskrifter selger, men det får være grenser. Hvem har uansett behov for å se nærbilde av en blodig og død person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Guttungen på 5 spurte hva som hadde skjedd med den mannen der idag...

 

de viste ikke bilder av skutte mennesker fra utøya eller regjeringsbygget!

 

de viser garantert ikke bilder av en død ABB om han blir knerta... så hvorfor henge ut døde folk fra jallaland??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi døden er helt naturlig....(skal man tro hønsa her inne)

 

Jeg er enig med deg. Heldigvis har barna blitt skånet for det, enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jallaland? Er det mulig. og er det rart vi aldri får bukt med mobbing av andre!

 

Nei, vi nordmenn er egentlig ikke så ektreme mtp å vise slike bilder. Dette er en trend vi har fått fra usa og andre land.Det er om å gjøre og ha verst bilde når det gjelder en verdensnyhet.

 

Trist, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant! Døde, blodige lik som er slått opp på førstesiden er jo ingenting mot is og godterier.... Eeehh??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne de ikke snu avisene med baksiden fram da, hvis forsiden var så fæl. Var det ikke noe lignende da Saddan Hussein(eller en annen tulling) ble drept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen beist som bor i de araber og afrikaner landene iallefall. Faenma udyr. Står der glisende over et lik og tar bilder. Blir helt uvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke en helt naturlig død som rammet Gadaffi...

 

Bilder av forslåtte mennesker på forsiden av riksdekkende aviser er kvalmende. Jeg går ut fra at det ble gjort for å selge flest mulig aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var kvalm resten av dagen og hadde problemer med å sove på natta fordi bildene dukket opp i hodet mitt hele tiden. Når JEG reagerer på den måten tør jeg ikke tenke på hvordan ungene mine kommer til å reagere! De har ikke vært på butikken siden onsdag og vi ser ikke så mye på nyheter. Bare 21-sendingen av og til.. Skal prøve så godt jeg kan å ikke la de se noen av de bildene! De bør tenke seg litt om før de legger ut sånne bilder overalt! Men de driter jo det, bare de tener mest mulig penger! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp 08:25. Leste bare et lignende innlegg her, hvor det var ei dame som skrev til HI at døden var helt naturlig, og barna hennes hadde sett sine oldeforeldre døde, osv osv osv. Og at hvis HI hadde forberedt barna sine litt mer på døden så ville de ikke reagert.

 

Jeg reagerer på å se slike bilder, og har i mine år som sykepleier sett mange døde mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller de beist? Men du bor vel ikke i dette grusomme diktaturet vel? Sa seg selv at mannen ikke kom til å overleve til en rettsak. Folk er ekstremt sinna og viste sitt raseri og sin glede etterpå. Jeg forstår de, selv om det ser brutalt og stygt ut.

Mannen har drept mellom 40-70 000 mennesker de siste 42 åra. Og hva når de drepte fangene i fengslene her i sommer?, fytti for en jævel. Kan ikke sidestilles med Hiltler, men han er jammen ikke langt unna heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt frustrasjonen HI og er enig i at dette er feil.

Og ser det er flere innlegg her om det. Men i stedet for å klage om det her, så send en skikkelig klage til vg og dagbladet. Og oppfordre andre til å gjøre det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har valgt å verken klikke på bildene på nettavisa eller å kjøpeinn avisene. Dessvere er det nok av folk som tydligvissyns artikler med blodige lik er helt topp. Syns vi skal være forsiktig med å kalle andre barbarisk når folk i norge som trossalt ikke har opplevd kaddafis grusomheter på kropp tydligvis tar glede fra å se slike bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også veldig på de bildene på fremsiden av avisene. de trenger ikke trykke slike bilder på fremsiden.

 

Det hadde holdt med tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...