Gå til innhold

Tror dere det er noe marked for strikkede nøstebarntepper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Nøstebarnbutikken her forleden, og så at de selger teppene for 750 kr. De er helt like som de jeg har strikket til mine barn. Tror dere det er noe marked for å strikke og selge disse? Har aldri solgt noe jeg har laget før... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tror jeg ;) Jeg er intr om prisen er litt lavere enn de i butikken da ;)

Skrevet

Helt sikkert. Lykke til.

Skrevet

Sikket, men da må du legge deg lavere i pris enn butikkene.

Hva koster det å kjøpe garnet da?

Skrevet

Er det sånne tepper med kun rettstrikk, på litt grove pinner?? Visst det er med mønster på, så er det iallefall ikke dyrt, med tanke på arbeidstimer..

Skrevet

Helt sikkert! :)

Mange som ikke strikker selv, og ikke har noen til å strikke for seg.

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Jeg tenker vel at prisen må ligge godt under utsalgspris i butikk. Om jeg ikke husker feil koster garnet til et teppe ca 200 kr. Så koster teppene 750 kr i butikken. Hva tenker dere jeg kan ta for de? 500-550? Ser for meg at det ikke er veldig mye å tjene på håndarbeid, siden det tar maaange timer å strikke et teppe, men hadde vært moro likevel :) Har strikket til egne barn og til venninner som har fått barn, og de har hvertfall vært mye i bruk.

Skrevet

Om det er det teppet i rillestrikk, strikka frå hjørne til hjørne, så er dei i alle fall utrulig gode. Vi har hatt fleire slike, brukt til alt. Og du kan godt ta minst 500 for dei, d et tar jo mange timer å strikke. Har strikka sjøl, trur eg brukte 8 timer minst.

Skrevet

Ja, det er de jeg mener! Jeg synes også de er kjempegode, har brukt de veldig mye.

Skrevet

Du må ikke skrive nøstebarntepper om du skal selge dem kommersielt (tenker da på finn.no el) til venner og bekjente kan du si det. Bare for at du ikke skal få problemer med nøstebarn altså.

500 kr er grei pris.

Skrevet

500 er en grei pris , samtidig som det er jo ikke godt betalt men .

Skrevet

Det er det ganske sikkert hvis du legger deg under 750,- (som jeg aldri ville betalt)

Så god timebetaling får du ikke, men det er fint å tjene litt på hobbyen sin.

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall kjøpt (hvis jeg skulle hatt flere babyer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...