Gå til innhold

Har dere sjekket skattelistene??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte selvsagt sjekke familien min, kollegaer, naboer og noen venner !!

 

Ble faktisk litt forundret over hvor mye formue samboeren min har, er usikker på om jeg har sett ligningen, men vi har da mest lån og jeg har naturligvis 0 i formue . Har alt av gjeld stort sett på meg altså boliglånet. Tror nesten jeg må sjekke hvorfor han har fått så mye formue!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt. Er dritnysgjerrig. :P

 

Sjekket meg selv, samboer, foreldrene våre, søsken, annen familie, venner, naboer.. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor man trenger å sjekke noen som helst jeg da, den eneste skatten som påvirker meg er jo den jeg betaler, og det har jeg full kontroll over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket mamma og pappa, lurer på om de kan ha vunnet en stor pengepremie året som gikk uten og si noe til allmennheten?? Mamma hadde gått fra formue på 279.000 i fjor til formue på over 4 millioner! Kan jo selvsagt være feil, men de har vært på flere kostbare ferieturer.

 

Vet ikke om jeg tørr spørre for får aldri noe økonomisk hjelp av dem:( Måtte faktisk et år da jeg var student og alenemor gå på fattighuset i Oslo, spurte pent om de kunne hjelpe meg, men da var svaret at jeg måtte lære meg og tjene penger og i alle fall ikke få noe barn i denne elendigheten:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...