Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Vi har kjøpt vår første bolig, og jeg gleder meg til å innrede barnerom. Skal ha lyse vegger, men vil gjerne gjøre det litt koselig for barna. En to åring som skal sove der + (etter hvert) hans søster/bror som fødes til våren. Jeg vil ikke ha knallfarge på¨veggen. Syns det er fint med lyst, nøytralt. Men vil gjerne pynte på en annen måte. Tips mottas med takknemlighet! GJerne med link eller butikknavn. Bor i Akershus.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Så spennende Vi har også akkurat kjøpt oss leilighet! Barna våre skal dele rom, lillebror kommer i mars. Det blir ca 2 år mellom våre barn så de kommer nok til å ha relativt like interesser. Hvor mange år er det mellom dine? Jeg har sett at IKEA har noen artige klistermerker av forskjellige figurer som man kan ha på veggen. Det har vi på rommet til gutten min også - men de løsner litt med tiden (mulig det fins løsninger på det?). Ellers tenker jeg å lage et praktisk hyllesystem for å ha lekene i. Har også sett på en blogg at noen har kjøpt en enkel Lack-hylle på IKEA og malt på fire svarte rundinger med sprittusj som ser ut som stekeplater. Knotter som brytere på komfyren, og en tom isboks som vask ++ Genialt lekekjøkken
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Så lurt med kjøkken på den måten! Blir to år mellom våre også. Vet ikke om det blir jente eller gutt i mars/april. Takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Wallpapers er blitt populært. Kan sikkert bestilles på nett. Vet ikke om det blir merker når du fjerner det da. Ei heller om hvordan man fester. Info finnes sikkert på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå