Gå til innhold

Noen som har plasma tv her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vurderer kjøpe meg en flatskjern samsung plasma imårra. noen liker plasma,og andre sier det er dårlig. noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Samsung Plasma, jeg er veldig fornøyd. Grunnen til at vi valgte plasma var at vi har parabol, og ifølge en kamerat som skal ha peiling på dette er plasma en bedre løsning for oss med parabol enn lcd eller hva det heter.

 

Det eneste jeg merker nå som tv'en er blitt noen år er at bilder som blir stående for lenge kan "brenne seg fast", det vil si f.eks NRK-logoen i hjørnet, den kan skimtes i ti minutter etter at jeg har bytta kanal hvis jeg har sett lenge på nrk først. Men det er ikke noe problem, bare litt småirriterende i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden mannen er fotballgal falt valget enkelt på plasma. På LCDskjermen blir ballen hengende i lufta.

Greit å tenke at plasma er filmskjerm og LCD dataskjerm. Lcd her helt klart best til dataspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en 42" LCD som vi bruker til vanlig, og en 46" LED som brukes til spill og film. Vil ikke ha plasma, blant annet fordi den bruker mye strøm, og jeg opplever bildet som noe "kornete"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...