Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Sliten, hissig og hormonell... Som de fleste her inne... Kranglelysten, men har ingenting å krangle om! Hehehe! kan vi ikke krangle litt om noe da dere? Hva med... Hmmm... -Feit gravide som spiser på McDonalds -Folk som kler på bikkja si -"Bonus"mammaer som ikke har barn selv, men som alltid må snakke dritt om "bomus"barnet sitt... "Han er ikke normal, han, maser, hn klenger, han vil ikke legge seg..." Normal oppførsel fra en 4 åring! -Skrivefeil -Damer som legger an på/ligger med andres menn .... jaaa...
Heidi(GutOktober07)(Mai2012) Skrevet 23. oktober 2011 #2 Skrevet 23. oktober 2011 Du har da for pokker skrivefeil selv?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2011 #3 Skrevet 24. oktober 2011 Kan godt krangle litt med deg jeg. -Å spise på Mc Donalds trenger man ikke å gjøre om man er feit eller ei. -Folk som kler på bikkja si har stort sett en grunn til det. Små hunder er ofte kalde og har behov for ekstra beskyttelse utenpå pelsen sin. Jåle opp bikkja si er noe annet. -Bonus mammaer har vel like lov til å si noe om ungen til partneren sin selv om hun ikke har barn selv?? Har ingenting med saken å gjøre!! -Skrivefeil kan du bare tie still om for de har du også. -Damer som legger seg etter menn i forhold er ikke feilfrie, men det er mannen som er i et forhold som har ansvar for at han sjøl ikke gjør noe som menn i forhold ikke skal gjøre. Begynner å bli dritt lei av å forsvare mannen og kun snakke om den fæle dama som legger seg etter gifte menn. Fornøyd nå HI? ;D
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Nei, ikke særlig fornøyd. Du motsier jo bare det jeg skriver - ting som var eksempler. Og ang bonusmammaer så er du jo til og med enig...? neeei nei. Når det gjender skrivefeil så skreiv jeg ikke noe om at jeg ikke hadde det selv. Kanskje det jeg irriterte meg over var at folk på død og liv MÅ kommentere enhver tastefeil folk begår her inne? Da irriterer jeg meg mer over talefeil som f.eks at de sier "shærlihet" på barnetv. DET irriterer meg det!!! HI Detta går ikke. Som sagt så er jeg irritabel, sippete og ugrei. Men har rett og slett ingenting å krangle om. Har det rett og slett for godt går jeg utifra?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Du var ikke noe særlig til å krangle selv heller da HI.
holaho Skrevet 27. januar 2012 #8 Skrevet 27. januar 2012 Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sitte på nettet eller? Er du sykmeldt kanskje? å være gravid er ingen sykdom. Eller enda verre, er du en Nav-misbruker? Eller sitter du og sløver på jobben..? Har barn i barnehagen og kulern med dataen liksom. Fysj
SoSpennt Skrevet 30. januar 2012 #9 Skrevet 30. januar 2012 Har du ikke noe bedre å gjøre enn å sitte på nettet eller? Er du sykmeldt kanskje? å være gravid er ingen sykdom. Eller enda verre, er du en Nav-misbruker? Eller sitter du og sløver på jobben..? Har barn i barnehagen og kulern med dataen liksom. Fysj Er enig med allt du skriver. Men vil bare beskytte en ting. Får du Hyperemesis Gravidarum, så BLIR du faktisk syk av å være gravid. HCG'et er gift for kroppen. Heldigvis er det bare 1% ca som får det, og jeg måtte jo bare vere en av de!!!! TYPISK!!!! Haha... likte kommentaren din om du er NAV missbruker.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #10 Skrevet 30. januar 2012 Trenger ikke bare å være "spysjuk" når du er gravid... Selv har jeg genefeil som gjør at jeg må gå på en drøss medisiner, og putter meg i risikogruppen -så får ikke jobbe. -Kun når jeg er gravid. Så joda Graviditet for meg, gjør meg syk -men det er sikkert verdt det
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2012 #11 Skrevet 30. januar 2012 Man skjønner at aktiviteten her på BiM ha sunket når folk gjenopptar dårlige krangler fra oktober i fjor...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #12 Skrevet 31. januar 2012 Hva faen er galt med å kle på hunden sin??? En uting er de som jåler opp hunder som ikke trenger beskyttelse mot vær og vind, men når en hund som mangler beskyttende pels blir påkledd en lun genser eller jakke er det stikk motsatt av å mishandle den. Min Chihuahua er korthåret og har ingen pels på buken. Den kommer fra et sted der 30 varmegrader er dagligdags. Han har jakke, regnklær og genser, og egne pledd på sofaen for han kan fryse inne også. Toskete eksmpel på krangletema.
Lex Skrevet 31. januar 2012 #13 Skrevet 31. januar 2012 Hehe dette var jo veldig vitti, Merker jeg godt kan krangle litt på dette med og bli sykemeld tidlig i graviditeten. Men gidder ikke. Ellers må det være veldig tungdt og ha det for godt ;P Du kan jo prøve og kalle noe for mokkamann, man så jo hvordan det gikk for Plumbo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå