Gå til innhold

Jeg og mannen fantaserte sammen om trekant med ei annen jente - nå er han helt oppsatt på at dette skal skje.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det var en fantasi vi delte med hverandre mens vi hadde sex. Vi ble begge opphisset av å snakke om hva vi skulle gjort med ei ekstra jente i senga. Der og da var det deilig å tenke på, men i virkeligheten er det ikke noe jeg ønsker meg. Jeg tenker om trekant at det sikkert er deilig med to mennesker man ikke har noe forhold til, men at en fremmed jente skal komme inn i min og min manns seng føler jeg ikke for.

 

Men mannen min er helt i hundre og snakker knapt om annet. Han maser om at vi skal sette inn en kontaktannonse, og i morgen skal han på byen og sier han "kanskje tar med en overraskelse hjem til meg hvis han finner noe pulbart". Jeg ble drit lei meg da han sa det. Skal han liksom gå ut og sjekke opp ei jente han har lyst til å pule for så å ta henne med hjem til meg og regne med at jeg vil være med dem i senga?

 

Jeg har sagt at dette er en FANTASI (rettere sagt VAR en fantasi for nå har jeg fått hele tanken langt oppi halsen), og at jeg ikke ønsker å gjennomføre det. Når jeg sa det ble han sur, og nå føler jeg at et godt stabilt og trygt forhold har blitt ødelagt på få dager og at det ikke er noen vei ut av dette utenom brudd eller trekant. Og hvis jeg gir etter så tror jeg kanskje det vil plage meg i evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at det er greit, men da skal dere ha besøk av en ekstra mann først.

Lurer på om det er like spennende da, og kanskje det går opp et bittelite lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør du som hun over her sier, at du går med på det om dere har trekant med en annen mann først. Og gjør det i største alvor.

 

Begynn gjerne å legg ut om hvor mye du fantaserer om trekant med ham og en annen mann, og hva du kunne tenke deg å gjøre med denne mannen og hvor mye det tenner deg. For så å foreslå det ovennevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud.. en fyr som ikke tåler å ikke få viljen sin mtp trekant. Quite a catch.. !!Hadde dumpa han tvert. Har en ny kjæreste som snakker mye om sexleketøy, trekant osv osv.. Men jeg lover han INGENTING. Men sexleketøy kan jeg gå med på da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og foreslå for all del en av kompisene hans. Legg ut om hvor lenge du har drømt om dette og hva de skal gjøre med deg.

 

Tråkk på selvfølelsen hans! Ikke minst må du bruke ordet pulbar om kameraten minst tre ganger i løpet av samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si bare at du tabbet eller har jattet med, og heller vil ha en ekstra mann med, etter å ha tenkt deg om ;) snakk om hvor nær himmelen du ville vært med to stivev kuker samtidig ;) Da tenker jeg pipen får en annen lyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner godt at du ble lei deg :( Lite respektfullt å si "pulbart"

Kjenner jeg er glad mannen min ikke tenner på sånt.

 

Fortell hvordan det går da.

 

*Klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...